Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
Всього матеріалів в каталозі: 284 Показано матеріалів: 261-270
24 лютого 2015 року в дошкільному підрозділі Червонооскільського навчально-виховного комплексу Ізюмської районної ради Харківської області, в молодшо-середній групі «Краплинка», було проведено заняття «Дитина в довкіллі» на тему: «Ремесла нашого народу», яке провела Толкачова О.В. |
24 лютого 2015 року в дошкільному підрозділі Червонооскільського навчально-виховного комплексу Ізюмської районної ради Харківської області відбулося відкрите заняття в старшій групі № 2 «Веселка» з логіко – математичної діяльності на тему: «Подорож до Країни Математики» яке провела вихователь Хижняк Т. М. |
З 16.02 по 20.02.15 у Червонооскільському НВК в рамках проведення Тижня Мужності присвяченому вшануванню пам’яті Героїв Майдану організовано в шкільній бібліотеці виставку-презентацію однієї книги-реквієму «НЕБЕСНА СОТНЯ». |
Передусім слід організувати життя дитини в сім'ї відповідно до режиму дня, якого дотримуються в дошкільному навчальному закладі. |
Анкета
Моніторинг читацьких інтересів учнів
- Яку роль відіграє книга у твоєму житті?
А. другорядну
Б. велику
В. першочергову
Г. не останню роль
- Вміння читати означає:
А. мати хорошу техніку читання
Б. розуміти прочитане
В. бути чутливим до змісту й краси слова
Г. мати хорошу техніку читання і розуміти зміст, вміти його переказувати |
1. Вибір теми виставки. Тема повинна бути актуальною, визначатися важливими подіями сучасності, відповідати потребам навчально-виховного процесу.
1.1. Уточнення проблематики виставки. Питання, якому буде присвячена виставка, повинно мати проблемний характер, тобто потребувати вивчення, дослідження.
1.2. Вивчення змісту проблеми, яку необхідно розкрити перед користувачами. |
1 клас
Основні завдання:
- сформувати в учнів загальне уявлення про шкільну бібліотеку та її книжкові багатства;
- ознайомити з правилами користування бібліотекою та книгою;
- дати початкові знання про структуру книги та порядок розташування книг на полицях книжкового фонду для 1-2 класів;
- пробуджувати та формувати інтерес учнів до самостійного читання. |
1 клас
І. Мандрівка книжковим містом .
ІІ. Твій друг - книга.
ІІІ. Газети та журнали для дітей. |
1. Намагайтеся створити умови, які полегшують навчання дитини:
- побутові (повноцінне харчування, режим, спокійний сон, затишна атмосфера, зручне місце для занять тощо);
- емоційні (демонструйте віру в можливості дитини, не втрачайте надії на успіх, радійте найменшим досягненням, чекаючи на успіх, виявляйте любов і терпіння, не ображайте її у разі невдачі тощо);
- культурні (забезпечте дитину довідниками, словниками, посібниками, атласами, книгами зі шкільної програми, дисками; використовуйте Інтернет для навчальних занять, разом дивіться навчально-пізнавальні програми по телевізору, обговорюйте побачене тощо).
|
МОДЕЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ
Головна праця учня – навчання. Шкільна бібліотека покликана спільно з навчальним закладом вирішувати завдання – навчати дітей вчитися із захопленням, раціонально використовувати свій час.
Підвищення інформаційної, освітньої, культурологічної, пізнавальної функції – є пріоритетним напрямком функціонування бібліотеки закладу. Одним із головних завдань шкільної бібліотеки була і залишається популяризація книги, літератури шляхом книжкових виставок, бібліографічних оглядів.
Згідно «Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу» шкільна бібліотека здійснює бібліотечно-інформаційне, культурно-просвітницьке забезпечення навчально-виховного процесу.
|
|
|
|