Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
У категорії матеріалів: 150 Показано матеріалів: 141-150
Анкета
Моніторинг читацьких інтересів учнів
- Яку роль відіграє книга у твоєму житті?
А. другорядну
Б. велику
В. першочергову
Г. не останню роль
- Вміння читати означає:
А. мати хорошу техніку читання
Б. розуміти прочитане
В. бути чутливим до змісту й краси слова
Г. мати хорошу техніку читання і розуміти зміст, вміти його переказувати |
1. Вибір теми виставки. Тема повинна бути актуальною, визначатися важливими подіями сучасності, відповідати потребам навчально-виховного процесу.
1.1. Уточнення проблематики виставки. Питання, якому буде присвячена виставка, повинно мати проблемний характер, тобто потребувати вивчення, дослідження.
1.2. Вивчення змісту проблеми, яку необхідно розкрити перед користувачами. |
1 клас
Основні завдання:
- сформувати в учнів загальне уявлення про шкільну бібліотеку та її книжкові багатства;
- ознайомити з правилами користування бібліотекою та книгою;
- дати початкові знання про структуру книги та порядок розташування книг на полицях книжкового фонду для 1-2 класів;
- пробуджувати та формувати інтерес учнів до самостійного читання. |
1 клас
І. Мандрівка книжковим містом .
ІІ. Твій друг - книга.
ІІІ. Газети та журнали для дітей. |
МОДЕЛЬ ШКІЛЬНОЇ БІБЛІОТЕКИ
Головна праця учня – навчання. Шкільна бібліотека покликана спільно з навчальним закладом вирішувати завдання – навчати дітей вчитися із захопленням, раціонально використовувати свій час.
Підвищення інформаційної, освітньої, культурологічної, пізнавальної функції – є пріоритетним напрямком функціонування бібліотеки закладу. Одним із головних завдань шкільної бібліотеки була і залишається популяризація книги, літератури шляхом книжкових виставок, бібліографічних оглядів.
Згідно «Положення про бібліотеку загальноосвітнього навчального закладу» шкільна бібліотека здійснює бібліотечно-інформаційне, культурно-просвітницьке забезпечення навчально-виховного процесу.
|
ЧИТАННЯ – ОДНЕ ІЗ ДЖЕРЕЛ МИСЛЕННЯ
ТА РОЗУМОВОГО РОЗВИТКУ
В.Сухомлинський
Бібліотека працює над проблемою:
«Нові форми масової популяризації літератури в шкільній бібліотеці»
Завдання шкільної бібліотеки:
- Формувати бібліотечний фонд з урахуванням змісту навчання в НВК, згідно з його інформаційними й виховними функціями, запитами та інтересами користувачів.
- Пропагувати книгу й читання, підвищувати бібліотечну культуру школярів засобами системи бібліотечно-бібліографічних уроків, проведення Тижня дитячого читання, конкурсу «Книгоманія» тощо.
- Вести пошук нових форм масової роботи по вихованню поваги до традицій, мови, мистецтва, історії українського народу та інших народів світу.
- Систематично направляти бібліотечне обслуговування учнів на активізацію інтелектуального, духовного потенціалу регіону, закріплення сучасного рівня системи освіти, зростання загальної культури підростаючого покоління.
- Проводити моніторингові дослідження щодо читацьких уподобань учнів, їх потреб, поповнення бібліотечного фонду, стану забезпечення учнів підручниками на навчальний рік.
- Вести роботу по збереженню шкільних підручників через участь у масових заходах: конкурсах, шкільній акції «Живи, книго!» тощо.
|
22 листопада – одна із чорних дат в історії рідної держави – ДЕНЬ ПАМ’ЯТІ ЖЕРТВ ГОЛОДОМОРУ 1932-1933 РОКІВ В УКРАЇНІ…
У Червонооскільському НВК 21 листопада 2014 року відбувся виховний захід, присвячений вшануванню пам’яті невинно загублених душ «Українська ніч 33-го…» для учнів середньої та старшої ланок. |
«Шкільна бібліотека – стратегічний партнер освіти»
підсумки проведення Місячника шкільної бібліотеки
в Червонооскільському НВК в 2014/2015 навчальному році |
Проведення Всеукраїнського Тижня дитячого читання в Червонооскільському НВК
«Читання – одне із джерел мислення
та розумового розвитку»
В.Сухомлинський
|
|
|
|