Складові діяльності в закладі загальної середньої освіти:
- з дітьми з ООП:
- створення спеціальних умов у класі, закладі (необхідне обладнання, охоронний режим, методичне й дидактичне забезпечення);
- створення команди психолого-педагогічного супроводу дитини з ООП;
- індивідуалізація навчального процесу;
- адаптація та модифікація навчальних планів, програм;
- надання якісних освітніх послуг;
- надання кваліфікованих корекційно-розвиткових послуг вчителем-дефектологом;
- сприяння позитивному спілкуванню;
- з однолітками;
- ставлення як до інших дітей;
- з іншими дітьми:
- створення позитивної атмосфери в закладі, класному колективі;
- прийняття, сприяння розвитку кожної дитини;
- підготовка здорових дітей до взаємодії;
- з дитиною з ООП;
- формування доброти, взаємодопомоги, навичок безконфліктного спілкування;
- з пед. працівниками:
- навички роботи в команді;
- підвищення інклюзивної компетентності;
- обмін досвідом;
- підтримка та поширення кращих педагогічних практик.
- з батьками дітей з ООП:
- налагодження довірливих стосунків;
- надання психологічної підтримки;
- залучення до команди супроводу дитини;
- з іншими батьками:
- залучення до прийняття важливих рішень;
- спільні заходи (батьки + діти);
- публічна інформація (стенди, сайт закладу);
- з громадою:
- адвокація інклюзивних процесів;
- залучення до прийняття важливих рішень;
- публічна інформація (сайт закладу, ЗМІ).