Метою першого тренінгу 12 вересня “Характер людини” було мотивування учнів до самовдосконалення, обрання гідних зразків для наслідування.
![](/_bl/0/s47492892.jpg)
Другий тренінг 26 вересня "Цінності – основа характеру" навчав розрізняти цінності – цілі та цінності – засоби, знайомив з етапами формування цінностей.
![](/_bl/0/s84477275.jpg)
![](/_bl/0/s98213645.jpg)
На ІІІ тренінгу "Самооцінка характеру" 10 жовтня 2016 р. учні 9 класу аналізуючи які людські цінності є найважливішими для здоров'я і життєвого успіху, однозначною першою назвали любов, причому з уточненням любов в сім'ї.
З великою зацікавленістю відповідали на питання анкети, знаходили і відзначали саме для себе переваги від самовиховання характеру.
На складених "портретах" свого характеру у формі колограми кожен побачив потенціал свого розвитку.
![](/_bl/0/s59226509.jpg)
![](/_bl/0/s11183543.jpg)
![](/_bl/0/s90410911.jpg)
14 листопада на четвертому тренінгу "Самовизначення і вибір професії" діти опановували формулу професійного самовизначення, аналізували власні мотиви вибору професії.
![](/_bl/0/s95409355.jpg)
28 листопада відбувся п'ятий тренінг "Емоційна саморегуляція", на якому знайомились з загальною стратегією самоконтролю.
![](/_bl/0/s82210287.jpg)
Тренінг №6 "Спілкування і розбудова стосунків" 12.12.2016 був присвячений розвитку ефективного спілкування з дорослими та однолітками, побудові здорових стосунків.
![](/_bl/0/s82217754.jpg) |