Четверг, 28.03.2024, 15:46
Сайт комунального закладу "Опорна школа "Оскільський ліцей Оскільської сільської ради 
Ізюмського району Харківської області""
2022/2023 навчальний рік
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

12:12
Звіт директора Оскільського ліцею за 2019/2020 навчальний рік

Протягом звітного періоду управління закладом здійснювалось згідно Статуту, правил внутрішнього розпорядку, колективного договору, дотримуючись посадових обов'язків, законодавства України та інших нормативних актів, що регламентують роботу ліцею. 
За навчальним закладом закріплено територію обслуговування, на якій станом на 01.09.2019 проживає 237 дітей і підлітків віком від 6 до 18 років, які ще не здобули середню освіту та 10 дітей – переселенців.  Навчається у ліцеї 203 дітей, у інших ЗЗСО - 13 дітей, ще 4  -  на основних відділеннях вищих навчальних закладів І-II рівнів акредитації, професійно-технічних закладах, які дають повну загальну середню освіту - 6 дітей. 
Чисельність дітей від 0 до 6 років становить 85, дітей переселенців -52. Всього вихованців ЗДО на 05.05.2020 – 41 дитина. 
Питаннями зарахування та відрахування учнів упродовж навчального року здійснювалась  на підставі всіх документів (заяви батьків, медичної карти, копії свідоцтв про народження), підкріплювалось наказом.
Вживалися заходи щодо ознайомлення учнів та їхніх батьків з умовами зарахування до закладу, статутом, правилами трудового розпорядку. Класи створено відповідно до кількості поданих заяв про зарахування до закладу згідно з нормативами їх наповнюваності, встановленими законодавством, та дотриманням санітарно-гігієнічних вимог щодо площі на одного учня.     
Виконувалися позапланові заходи щодо охоплення навчанням дітей п’ятирічного віку.
Ефективністю відзначалася  система контролю  за відвідуванням учнями навчальних занять. Персонально здійснювався щоденний контроль за відвідуванням закладу освіти, спільно з класним керівником та вихователем з’ясовувалась причина відсутності на уроках та заняттях. Учні, які тимчасово не відвідували ліцей, подавали медичні довідки чи письмові пояснення батьків про причини відсутності. Взагалі, питання відвідування знаходило своє систематичне відображення на нарадах при директорові.
29.05.2020 на  спільній педагогічній раді та раді ліцею було вирішено 12 учнів закладу нагородити Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні».
203 учні ліцею  переведено до наступних класів. Вручено 12 свідоцтв про базову загальну середню освіту. Свідоцтв про повну загальну середню освіту буде вручено 12 випускникам. 
Проводилась організаційна робота з підготовки матеріалів для замовлення документів про неповну та повну середню освіту.
Освітній  процес здійснювався відповідно до навчального плану та  плану роботи закладу затвердженого на засіданні ради. 
Учні 11 класу навчалися за універсальним профілем з профільним предметом Географія; 10 – за універсальним профілем з профільним предметом Математика.
Керувалась робота педагогічної ради. Проведено 6 засідань, на яких розглянуто близько 75 питань та 11 спільних нарад при директору.
Цього року особлива увага надавалась питанням створення європейського освітнього простору та особливості шкільної освіти у світі; інновацій в сучасній школі та інноваційній активності вчителя; ролі вчителя у формуванні навичок креативного мислення та дистанційного навчання в умовах карантину.
Педагоги нашого закладу не лише реалізують освітні програми та зміст інваріантної та варіативної складових навчального плану. В школі триває робота повноцінного функціонування особистісто орієнтованого середовища навчання.
У 2019 році учитель історії та правознавства Безкоровайна А.О. взяла участь у Всеукраїнському конкурсі «Учитель року – 2020», де посіла ІІ місце на зональному етапі.
Учитель математики Кізюрін В.А. посів ІІ місце у номінації «Математика» що проводився за темою «Медіаосвіта – актуальний компонент Нової української школи» фестивалю «добрих практик» освітян Харківщини «Майстри педагогічної справи презентують» у 2020 році. Тема досвіду:"Застосування сучасних інноваційних технологій моніторингу знань та вмінь учнів у навчально-виховному процесі".
Методичні надбання педагогів були опубліковані в он-лайн журналі від видавництва «Основа», на порталі «На урок», «Всеосвіта».
Протягом 2019/2020 н.р. було організовано роботу 6 методичних об’єднань вчителів-предметників, творчих груп вчителів, затверджено плани роботи, науково-методичні проблеми, над якими працювали МО, визначено керівників з числа досвідчених педагогів.
Робота методичних об’єднань була спрямована на удосконалення методичної підготовки, фахової майстерності вчителя, удосконалення методики проведення уроку шляхом моніторингових досліджень. Були проведені заплановані засідання методичних об’єднань, на яких обговорювалися як організаційні питання (підготовка і проведення олімпіад, предметних тижнів, проведення контрольних зрізів, схвалення завдань для державної підсумкової атестації), так і науково-методичні питання. 
У лютому-березні 2020 року було проведено Місячник педагогічної майстерності учителів, в рамках якого проводилися відкриті уроки та позакласні заходи вчителями, що атестувалися: Король.М., Безкоровайна А.О., Кізюрін В.А., Толкачова О.В., Рєзнік І.Г., Малютіна К.В., Євченко М.О., Євченко Ю.В.
Настав час провести короткий аналіз впливу управлінських  рішень на якість та результативність освітньої роботи.
Найголовнішим об’єктом для забезпечення якісної освіти вважаємо контроль за рівнем навчальних досягнень учнів, причому з введенням практики постійного відстеження результативності навчальної діяльності кожного школяра з кожного предмета з початку його вивчення. Замість формування знань, умінь та навичок учнів основний акцент ставимо на формування ключових компетентностей НУШ (спілкування державною мовою, іноземною мовою, математична грамотність, наукове розуміння природи і сучасних технологій, інформаційно-цифрова компетентність, уміння навчатися впродовж життя, соціальні і громадянські компетентності, підприємливість, загальнокультурна грамотність, екологічна грамотність і здорове життя). Застосовуються різні форми забезпечення зворотного зв’язку, які дозволяють коригувати діяльність вчителя та учня, їх результативність, виявляти резерви подальшого підвищення якості освіти (ККР, кваліметричні моделі якісного показника діяльності вчителя на уроці, квадрант – аналізи та ін.).
Наш заклад цьогоріч відповідно до освітнього проекту «Моніторинг якості освіти в умовах модернізації освітнього простору» став учасником регіональних моніторингових досліджень якості освіти. Адміністрацією закладу проведено аналіз динаміки показників. Даний проект продовжується. За результатами з’ясуються фактори, що впливають на результативність. Спеціалістами ХАНО будуть зроблені висновки про ефективність реалізації у закладі державної політики у сфері реформування освітньої галузі.
Щорічно адміністративному контролю підлягають визначені освітніми програмами обов'язкові види перевірок.
У практику ввійшло посеместрове планування контролю за результатами, проведення директорських контрольних робіт.
Детальний аналіз результатів контролю, що проводяться спільно з учителями, дає змогу відстежити причини як позитивних, так і негативних тенденцій та на їх основі приймати конкретні рішення.
Питання стану виконання річного плану роботи буде заслухано на засіданні педагогічної ради 19.06.2019.
Робота з профілактики злочинності здійснюється у ліцеї згідно чинного законодавства. Керуємося Основними орієнтирами  виховання учнів 1-11 класів, затверджених наказом Міністерства освіти і  науки, молоді і спорту від 31.10.2011. № 1243. ЇЇ системність забезпечується взаємодією та узгодженням  діяльності адміністрації закладу, психологічної служби закладу, методичного об’єднання класних керівників, Ради профілактики правопорушень між собою та відповідними  службами у справах дітей.
Пріоритетним напрямком є профілактика негативних явищ в учнівському середовищі; удосконалення роботи щодо попередження проявів дитячої жорстокості, агресивності, вчинення протиправних дій; забезпечення змістовного дозвілля для учнів. У контексті виховної проблеми закладу «Створення відповідних умов для формування та розвитку високоінтелектуальної свідомої особистості з громадянською позицією» профілактика негативних явищ серед учнів набуває особливого значення, оскільки виховання свідомого громадянина передбачає, зокрема, його перебування у сприятливому соціальному оточенні, насамперед, власній родині.
В рамках Тижня протидії булінгу, в Оскільському ліцеї була проведена година психолога з учнями 8 класу «Не смійся з мене». З підлітками обговорювалися види та причини виникнення булінгу. Під час заняття здобувачами освіти була розроблена пам’ятка «Як уникнути булінгу» та розглядалися питання, куди можна звернутися за допомогою.
Практичним психологом впроваджується в освітній процес шкільна медіація. А психологічна служба Оскільського ліцею, в особі Тютюнник М.В., входить до складу мобільної групи з фаховою допомогою учасникам освітнього процесу.
Окремим напрямком роботи класних керівників та практичного психолога є робота з батьками. Родини, які потрапили у складні життєві обставини (на обліку у закладі — 3 родини, у яких виховується 6 дітей шкільного віку) знаходяться постійно у полі зору.    
Соціальний захист дітей, які навчаються ліцеї, здійснюється педагогічним колективом через здійснення профорієнтаційних, профілактичних, інформаційних, культурно-мистецьких заходів.
Всього в  ліцеї навчаються  діти пільгових категорій, з них:
- дітей з багатодітних сімей – 54;
- дітей-напівсиріт – 11;
- дітей самотніх мам – 16;
- дітей, що перебувають на внутрішкільному обліку – 2;
- дітей з родин, що потрапили у складні життєві обставини – 3;
- діти учасників бойових дій – 7;
- діти ВПО – 12;
Багатодітні родини ЗДО користуються 50% пільгою за оплату харчування. Для 87 учнів початкової ланки та 6 дітям, батьки яких є учасниками бойових дій та брали участь в АТО; 12 дітям з малозабезпечених родин за рахунок коштів громади організовано безкоштовне харчування. Так, наказом «Про організацію харчування» призначено відповідальних за харчування, визначено їхні обов'язки, затверджено графік харчування, визначено заходи щодо обліку безкоштовного харчування. Результати контролю за роботою їдалень обговорено на нарадах при директору, класних та загальношкільних батьківських зборах, про що записано у відповідних протоколах. Прийняті рішення представлені в управлінських документах.
Здійснюється своєчасна видача Єдиних квитків (згідно Журналу обліку видачі).
Всі учителі початкових класів, директор, заступник з навчальної роботи та завідувач філії пройшли підготовку як педагоги для роботи в умовах Нової української школи.
З дотриманням чіткого алгоритму провівся попередній розподіл педагогічного навантаження на наступний навчальний рік.
Кадрова політика закладу у 2019/2020 навчальному році будувалась з урахуванням розвитку соціально - економічних відносин, рівня духовного відродження нації та реформування освіти. Ці зміни реалізовувались шляхом підвищення професійних вимог до вчителя, що обумовлене інтенсивністю оновлення, модернізацією основних компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти. Педагогічний колектив Оскільського ліцею - це в основному висококваліфіковані вчителі адаптивного закладу освіти, що проявляється в здатності встановлювати відповідність між спектром пропонованих освітніх послуг та запитами територіальної громади, сім'ї та громадськості.
Адаптивність середовища в нашому закладі виражається  в її здатності створювати і підтримувати умови для продуктивної роботи педагогічних кадрів.
Даного навчального року адміністрацією закладу відвідано 85 урок та занять, з них 65 – на високому та достатньому рівнях. Один із найефективніших підходів до навчання – предметне інтегрування. Вдалих результатів досягли вчителі, робота в парах яких виявилась сучасною та результативною це: 
- Мокра Н.М. та Кольцова А.В.
- Дворніченко О.В. та Малютіна К.В.;
Розв’язання актуальних проблем навчання та учіння можливе лише на основі широкого запровадження нових технологій. Освітяни нашого закладу, з метою викорінення недоліків, беруть участь у фахових вебінарах для широкого кола вчителів.
Цьогорічну атестацію було проведено на належному рівні. У встановлені чинним Положенням про атестацію терміни, здійснено усі організаційні заходи щодо її проведення. Чітко керувалась робота атестаційної комісії І рівня. Спільно створено для кожного члена комісії належні умови для вивчення роботи педагогів, що атестувалися. Проведено 5 засідань атестаційної комісії.
Слід відзначити, що завдяки наявності внутрішніх чітких критеріїв оцінки діяльності педагогічних працівників, атестація відзначається відкритістю і гласністю, сприяє поглибленню товариських відносин у педагогічному колективі, є потужним мотивом фахового й особистого зростання кожного педагога.
Ми презентуємо себе як громадсько – активна школа, базовими принципами якої є демократизація, партнерство, волонтерство. Цей напрямок відкриває широкі можливості залучення селян  єдиної громади до спільної діяльності на всіх рівнях: від управління до проведення спільних заходів. Налагодження партнерських відносин з усіма зацікавленими сторонами та волонтерський рух сприятиме покращенню життя і ліцею, і громади.
Відповідно, протягом року проводилася робота з дітьми пільгового контингенту. Було відвідано сім’ї, де виховуються ці діти, вивчено матеріально – побутові умови, складено відповідні акти. Діти з пільгового контингенту будуть залучатися до гурткової роботи, беруть участь у класних та загальношкільних заходах, спортивних змаганнях.
Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні і відповідальні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів в управлінні шкільними справами через діяльність в органі учнівського самоврядування - шкільному об’єднанні «Знак», з модератором активу дитячої організації  Малютіною К.В.
В закладі функціонує волонтерська група з пропаганди здорового способу життя, в якій працює практичний психолог.
Кожен клас має свій актив на чолі із старостою, більшість учнів мають постійні чи тимчасові доручення. Для проведення загальношкільних заходів створюються творчі групи з числа Міністрів, старост та класних активів.
До компетенції ППР «Знак» відносяться питання щодо організації життєдіяльності учнівського колективу, регулювання різних ситуацій, створення різновікових творчих груп та трудових бригад.
Однією із першочергових щоденних  турбот залишається здоров’я учнівської молоді. Так, у процесі внутрішнього контролю за уроками та позакласними заходами зверталась увага на дотримання санітарно-гігієнічних норм щодо організації освітнього процесу, щодо формування здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичної, психічної, соціальної і духовної складових здоров'я.
Спільно з класними керівниками, учителями фізичної культури, медичною сестрою відповідно до чинної Інструкції наказом проведено розподіл учнів на групи для занять на уроках фізкультури, затверджено списки учнів, віднесених до підготовчої та спеціальної груп.
Спільно із заступником з навчальної роботи Романкевичем С.Ю. вживались заходи щодо відповідності розкладу уроків педагогічним та санітарно-гігієнічним вимогам.
На постійному контролі тримається питання охорони праці та безпеки життєдіяльності учнів і працівників. 
Упродовж звітного періоду зареєстрованих травм, отриманих в побуті та під час освітнього процесу як з учнями, так і з працівниками не було.
Батьки ліцею постійно  беруть участь у вирішенні найважливіших питань щодо здобуття освіти учнями, створюючи сприятливе підґрунтя для ефективної співпраці педагогічного, учнівського та батьківського колективів.
Ефективно вирішуються фінансово-господарські проблеми закладу в органах місцевого самоврядування. До цієї роботи залучено сесію та виконком сільської ради, членів ради закладу, підприємства та організації. У минулому навчальному році заклад отримав благодійну батьківську допомогу.
Детальний контроль за використанням коштів забезпечувався членами ревізійної комісії, звітування про це відбудеться  на загальношкільних батьківських зборах.
Матеріальну базу опорної школи було поповнено:

Найменування Кількість Вартість
Комплект інтерактивного мультимедійного обладнання: інтерактивна дошка, проектор, ноутбук 1 комплект 55 тис 600 грн.

Кабінет географії, а саме:

Шафа книжкова напівзакрита 2-дверна, приставка до шафи з заокругленими полицями, шафа книжкова, шафа книжкова з 2 шухлядами, стіл письмовий кутовий, стіл учнівський двомісний регульований антисколіозний, стілець учнівський полозковий регульований, стілець.
1 комплект 68 тис 766 грн.
Комплект навчальних засобів для кабінету географії 1 комплект 20 тис. 643 грн.
Комплект засобів навчання кабінету біології 1 комплект 22 тис. 444 грн. 90 коп.

Радіорубка: акустичні системи, підсилювач потужності,

комплект комутації, радіосистема.

1 комплект

107 тис. 778 грн.

4 тис. 475 грн
Комплект компютерного обладнання (ламинатор, БФП струменевий) 1 комплект 12 тис. 958 грн.77 коп.
Кронштейн, кабель відео, кабель силовий для кабінетів інформатики. 1 комплект 4 тис. 475 грн.
М’яч футбольний, волейбольні, баскетбольні, конуси високі, конуси для тренування, насоси. 1 комплект 27 тис. 840 грн.
Мотоблок 1 шт 12 тис. грн.
Снігоприбиральник для мотоблоку 1 шт 6 тис. 300 грн.
Косарка для мотоблоку 1 шт 5 тис. грн.
Вогнегасник ВВК-1,4 12 шт 6 тис. 480 грн.
Ігровий набір Six Bricks 17 шт 263 грн. 50 коп.
Ігровий набір LEGO Play Box 2 шт 983 грн. 70 коп.
Каструлі, половник, сотейник, таз, таця, сковорода, ложка столова, тарілка мілка   7 тис. 60 грн.
Канцелярія: бумага А-4, файли, картон   1 тис. 755 грн.
Навчальні набори для 1 класу   13 тис. 171 грн.
Стілець-лижі регульовані 4-6 групи 16 шт 10 тис. 240 грн.
Стіл учнівський одномісний регульований 4-6 групи 16 шт 13 тис. 600 грн.
Фарба   10 тис. грн.
Разом   411 тис. 833 грн. 87 коп.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Висловлюємо слова вдячності батьківській громадськості за мудрі рішення та співпрацю, за розуміння важливості розвитку закладу. 
У зв’язку з підвищенням інформаційної відкритості, прозорості системи освіти, робота з батьками вийшла на новий рівень. Традиції етнопедагогіки ближчі нашим сільським сім’ям, у яких чималу увагу приділяють вихованню в умовах ринкових відносин, збереженню родинних народних традицій. 
За інформацією ревізійної комісії, станом на 15.06.2020 року, добровільні батьківські внески становили: 24 302 грн.
Витрачено: 23 893 грн.
Залишок: 409 грн.
Зараз освоюємо коштів близько на півмільйона.
Обсяг фактичних видатків по опорному закладу Оскільський ліцей за 2019/2020 навчальний рік станом на 01.06.2020:
Продукти харчування – 130 340,87 грн.
Енергоносії – 200 493,50 грн.
У наш час у суспільстві багато сварок та нарікань. 
А ми - дякуємо сільській раді за безкоштовні новорічні подарунки, подарунки випускникам ЗДО, солодощі до Дня захисту дитини; безкоштовні часті поїздки на екскурсії та ЗНО; вчасну та швидку заміну  водяного насосу; придбання у повному обсязі фарби для проведення ремонтних робіт; закупівлю спецодягу для працівників; всіляку допомогу у господарській діяльності (багатовартісні замовлення паспортів на будівлі)  і т.д.
За звітний період на роботу закладу не надійшло скарг. Зареєстровано 62 звернення громадян.
Ужито низку практичних заходів з підготовки закладу до роботи в осінньо-зимовий період. Результатом їх виконання стало дотримання теплового режиму у всіх навчальних приміщеннях. Упродовж року забезпечено чіткий контроль за споживанням паливно-енергетичних ресурсів.
Переді мною стояло завдання прозвітувати про вклад у розвиток закладу, розкрити, який вплив на нього мали прийняті управлінські рішення.
Тому, на найближчу перспективу, основними векторами своєї діяльності вважаю роботу з подальшої реалізації пріоритетних напрямів розвитку закладу.
Пріоритетними напрямками роботи у 2020/2021 навчальному році є:
• робота з обдарованими дітьми, дітьми, які потребують посиленої уваги та з особливими потребами;
• удосконалення системи оцінювання та паралельний перехід на електронну;
• упровадження допрофільної підготовки школярів та вдосконалення викладання предметів поглибленого змісту;
• підвищення професійного та методичного рівня педагогів.
Життєва істина насправді проста:
Необхідно прагнути до знань не заради суперечок, не для презирства інших, не заради вигоди, влади, а заради того, щоб бути корисним у житті.
Бажаю Вам усім доброго літнього відпочинку, зичу, щоб ми і наші діти після великих канікул повернулися здоровими, вільними, толерантними, конкурентоспроможними.
Дякую за увагу!

Переглядів: 404 | Додав: chervony_oskil | Рейтинг: 5.0/3
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Июль 2020  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz