Четверг, 02.05.2024, 16:07
Сайт комунального закладу "Опорна школа "Оскільський ліцей Оскільської сільської ради 
Ізюмського району Харківської області""
2022/2023 навчальний рік
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

16:40
Звіт директора Червонооскільського НВК Ізюмської районної ради Харківської області перед громадою 2013/2014 н.р.
Діяльність закладу спрямована на розвиток в учнів та вихованців багатьох особистісних якостей, потреби в досягненнях, зокрема навчальних, пов’язаних із наявністю в людини розумових зазіхань, адекватної самооцінки, почуття власної гідності, волі, наполегливості та працелюбства, здатності прогнозувати розвиток подій, запобігати ризикам, орієнтуватися у великому обсязі інформації.
Вчительський колектив прагне розвивати учнів як повноцінних особистостей з розвиненою емоційною сферою, орієнтованих на інших людей не менше, ніж на справу.
Протягом навчального року наш педагогічний колектив наполегливо працював над реалізацією науково-правової бази освітньої галузі, яку становлять: 
• Загальна декларація прав людини;
• Декларація прав дитини;
• Конвенція про права дитини;
• Конституція України;
• Закон України «Про освіту»;
• Закон України «Про загальну середню освіту*.;
• Національна доктрина розвитку освіти… та інші нормативно – правові документи. ,
Робота педагогічного колективу була націлена на вирішення таких основних завдань:
• організація навчально-виховного процесу на підставі досягнень су­часної науки, органічного зв’язку з національною історією, куль- турою, традиціями;
• створення колективу вчителів-однодумців, формування взаємин «учитель — учень», «учень — учень», «учитель — учитель», «учи­тель — батьки — учень» на гуманістичних засадах;
• організація обов’язкової пошуково-дослідницької роботи всіх учас­ників навчально-виховного процесу;
• органічний розвиток класно-урочної системи та самостійної роботи учнів;
• створення освітнього адаптивного середовища для кожного через створення змістовних, організаційних та методичних умов.
Пріоритетними напрямами в організації науково-методичної роботи на сьогоднішній день у закладі є: педагогічна рефлекція, дослідження й методична творчість учителів, інформаційна культура, здібності до інноваційної діяльності.
Науково-методична робота має системний характер:
• значна увага приділяється проведенню нестандартних уроків , проводиться аналіз та узагальнення досвіду роботи вчителів;
• відбувається ознайомлення з практичними доробками вчителів, окреслюються перспективи подальшого розвитку.
Організація науково-методичної роботи здійснюється через апро­бацію нових педагогічних технологій, діагностику й систематизацію результатів, підбиття підсумків, організацію практичних семінарів, вивчення та узагальнення досвіду вчителів.
На базі НВК постійно проводяться районні семінари. Протягом року були проведені семінари вчителів математики, хімії, основ здоров’я, географії, бібліотекарів. Ми завжди го­тові поділитися своїм досвідом і прагнемо до співробітництва. Це сприяє самовдосконаленню, пошуку нових ідей, є стимулом у роботі. Величезна увага в колективі приділяється безперервній педагогічній самоосвіті.
За результатами планової державної атестації, відповідно до рішення Харківської регіональної експертної ради з ліцензування та атестації навчальних закладів від 21.11.2013, протокол №9, заклад визнано атестованим на достатньому рівні.
Згідно з річним планом роботи НВК, педагогічний колектив в 2013-2014 навчальному році працював над єдиною методичною проблемою «Забезпечення можливостей для рівного доступу до освіти в умовах реформування сучасного суспільства», Була запроваджена мережа методичної роботи:
- проблемний семінар «Психологічний підхід до НВП» (керівник Тютюнник М.В.; проблема «Психологічні основи диференціації»);
- МО класних керівників (керівник Безкоровайна А.О.; проблема «Втілення в практику роботи класних керівників Концепції громадянського виховання школярів»);
- МО рідної та іноземної філології (керівник Чашка Н. П.; проблема «Диференціація навчання учнів при викладанні мови та літеатури»);
- МО початкових класів (керівник Кліпакова Т. С.; проблема «Диференціація та індивідуалізація навчального процесу – шлях до особистісно зорієнтованого навчання»);
- МО природничо-математичних дисциплін (керівник Каліта О. М., проблема «Удосконалення форм організації навчання в умовах особистісно зорієнтованого навчання»). 
Важливою позитивною тенденцією в роботі психолого-педагогічного семінару є органічний взаємозв’язок теорії і практики на його заняттях. Практика свідчить, що робота такого семінару впродовж багатьох років помітно підвищує загальну педагогічну культуру його учасників.
 Протягом року всі методичні групи працювали згідно затверджених планів. Активно працювали творчі групи над проектами :
  • ШАП «Найактивніший шкільний клуб підприємництва в області» 
Клуб “Майбутні мільйонери” переміг серед команд Харківської області у міжнародному конкурсі «Найактивніший шкільний клуб підприємництва». Його представники відвідали заключну конференцію в м.Варшава (керівники: Кізюрін В. А., вчитель інформатики та математики, Тютюнник М. В., практичний психолог НВК). Клуб був нагороджений польською стороною цінними подарунками, дорогоцінним програмовим забезпеченняммультимедійним проектором. Після повернення була проведена велика шкільна звітна конференція за результатами поїздки.
  • «Розвиток волонтерства в Харківському регіоні» за підтримки Фонду сприяння демократії Посольства США в Україні (керівник Каліта О.М. ). Під егідою даного проекту пройшли два великі концерти в підшефному психо-неврологічному інтернаті.


(Керування діяльністю педагогічного колективу здійснювалось через педагогічні ради (5 засідань), методичні наради (6 засідань), організаційні наради (14 засідань), методично-інструктивні наради при директорі ( 12 засідань), методичну раду (4 засідання). Велика увага надавалась епізодичним колективним форми методичної роботи, груповим консультаціям, педагогічним читан­ням, оглядам педагогічної, майстерності, індивідуальним формам методичної роботи (індивідуальні консультації, докурсова та післякурсова підготовки, огля­ди навчально-методичних комплексів, огляд педагогічної майстер­ності).
Педагогічні ради протягом навчального року мали таку тематику:
Тема. Аналіз роботи за минулий навчальний рік і планування роботи на новий навчальний рік
1. Про підсумки роботи закладу за 2012-2013 навчальний рік та завдання педагогічного колек­тиву на 2013-2014 навчальний рік.
2. Про охоплення навчанням дітей шкільного віку. Виконання ст.35 Закону України «Про освіту», ст.6 «Про загальну середню освіту», «Інструкції з обліку дітей і підлітків шкільного віку».
3. Про рекомендації щодо особли­востей вивчення навчальних дисциплін у новому 2013 – 2014 навчально­му році.
4. Про забезпеченість підручниками та програмами навчального закладу на 2013 – 2014 навчальний рік
5. Про створення умов для учнів 1 класу, та навчання за індивідуальною формою на дому.
6. Про атестаційну експертизу Червонооскільського НВК.
7. Про національну стратегію розвитку освіти в Україні на період до 2021 року.
Тема. Роль учителя в моніторингу навчального процесу
2. Головна мета моніторингу – підвищення ефективності навчання за рахунок підвищення його якості.
2.1. Створення оптимальних умов для розвитку і саморозвитку особистості учня.
2.2. «Валідність» контрольних завдань з української мови та чіткість критеріїв оцінки.
2.3. Про організацію та проведен­ня навчальних екскурсій та на­вчальної практики в 1-4, 5 - 8,10 кла­сах у 2012-2013 навчальному році
2.4. Про стан організації харчування учнів
2.5. Про стан діяльності психологічної служби.
2.6. Про стан організації роботи з медичного обслуговування дітей в дошкільному підрозділі.
2.7. Про результати проведення атестаційної експертизи закладу.
2.8. Про формування навчальних компетенцій учнів.
Тема. Використання нових інформаційних технологій у роботі вчителя
3. Використання нових інформаційних технологій у роботі вчителя
3.1. Використання ІКТ в початковій школі.
3.2. Розв’язання дидактичних завдань з використанням ІТ на уроках математики. З досвіду роботи педагогів закладу.
3.3. Про стан викладання та рівень НДУ в початкових класах.
3.4. Про стан роботи щодо попередження дитячого травматизму.
3.5. Про стан ведення шкільної документації.
3.6. Про підготовку до ЗНО.
3.7. Про стан викладання математики, алгебри та геометрії.
3.8. Про організацію роботи органу учнівського самоврядування «Веселка»
3.9. Про стан методичної роботи закладу, контроль за формуванням навчальних компетенцій учнів.
Тема. Використання нових інформаційних технологій у виховній роботі
2. Створення індивідуальної творчої лабораторії вчителя. Виступ
2.1. Використання нових інформаційних технологій у виховній роботі.
2.2. Майстер – клас. Творчий звіт вчителів, які атестуються.
3. Про рейтинг предметів для проведення ДПА учнями 11 класу у 2013 – 2014 навчальному році.
4. Про стан викладання іноземної мови.
5. Про заходи щодо порядку організації закінчення 2013-2014 н.р. та проведення ДПА учнів 9,11 класів, підсумкових контрольних робіт.
6. Про стан роботи з обдарованими дітьми та учнями, які виявляють інтерес до вивчення окремих предметів.
7. Про стан проведення занять за індивідуальною формою.
8. Про стан впровадження стандарту початкової загальної освіти.
9. Вивчення стану виконання рекомендацій за наслідками вивчення стану математики .
10. Розгляд заяв випускників щодо складання ДПА.
11. Про стан роботи з працівниками, що атестуються.
Тема. Підсумки 2013/2014 н.р., результати ДПА 
2. Про результати проведення підсумкових контрольних робіт в 2-11класах
3. Про підсумки результатів проведення ДПА в 4 та 11 класах.
4. Про випуск зі школи учнів 11 класу.
5. Про підсумки проведення навчальної практики та навчальних екскурсій.
6. Про перевід учнів школи до наступних класів.
7. Про організацію літнього відпочинку та оздоровлення дітей та підлітків у 2014 році.
8. Про результати роботи із зверненнями громадян.
9. Про погодження робочого навчального плану на 2014 -2015 н.р.
10.Про виконання річного плану роботи
11. Про перевірку ведення шкільної документації (класних журналів, журналів факультативних занять та занять за індивідуальною формою)
12. Про стан викладання та рівень навчальних досягнень з астрономії.
13. Про стан викладання та рівень навчальних досягнень учнів 1 – 4 класів.
14. Про стан викладання ЗВ, ФК, фізкультурно-оздоровчої та спортивно-масової роботи.
15. Про розподіл попереднього тижневого навантаження на наступний навчальний рік.
16. Про результати роботи з обдарованими дітьми.
17. Про стан проведення занять за індивідуальною формою навчання.
18. Про стан роботи з профільного навчання
19. Про результати учнівських олімпіад
20. Про підсумки реалізації довготривалого проекту «Сертифікат року»
Слід відзначити, що всі педради, наради пройшли на достатньо-високому рівні, були змістовними, цікавими з доцільно виробленими методичними рекомендаціями. Плідно і відповідально працювали всі керівники методоб’єднань. 
Найголовнішим та найістотнішим в методичній роботі закладу є розвиток майстерності педагога – це поєднання професійних знань, умінь та навичок, необхідних для сучасного педагога властивостей та якостей особистості.Наші наставники Чашка Н.П., Бугера Н.В. з висоти своєї освіченості, життєвої мудрості, спираючись на досягнення психології та педагогіки, навчають молодих вчителів розуміти складні закони дитинства, пробуджувати живу самостійну думку учнів, допомагають дарувати дітям радість зустрічі з прекрасним, адже це основа викладання всіх наук.
Для кожного педагога НВК харак­терний свій творчий пошук, який ведеться у відповідному напрямі й визначається специфікою викладання предмета. Протягом року адміністрацією закладу було відвідано 62 уроки вчителів, 5 виховних заходів та 8 занять вихователів. Варто відмітити ретельну підготовку педагогів та вихователів, організацію повторення матеріалу, здійснення міжпредметних зв’язків та створення комплексного методичного забезпечення навчального предмета.
В районній виставці – презентації педагогічних ідей та технологій нагороджені дипломами різних ступенів:
Каліта О.М. «Агітбригада, як засіб розвитку творчих здібностей і формування екологічного світогляду учнів »;
Тютюнник М.В. «Допоможемо першокласнику. Робота з батьками учні 1 класу»
Петренко С.О. «Розвиток співочих здібностей у дітей старшого дошкільного віку через роботу гуртка «Веселі нотки»»
Загоруйко Н.Я. «Освітній моніторинг управління адаптивною школою»
Каліта О.М. нагороджена грамотою Львівського інституту освіти «За значний особистий внесок у організацію і проведення міжнародного природничо – інтерактивного конкурсу «Колосок»». Учні О.М. постійно беруть участь в конкурсах експериментально – дослідницьких робіт з природознавства «Юний дослідник» та є переможцями щорічного конкурсу «До чистих джерел».
Робота Кізюріної О.В. «Проект. Прямокутна система координат» надрукована в журналі «Математика в школах України». Також О.В. нагороджена дипломом за участь в районному конкурсі декоративно – вжиткового мистецтва «Серця для радості відкриті»
Учениця Безкоровайної А.О. Новохатько Д. цього року стала членом Харківського територіального відділення історії МАН.
Кізюрін В.А. та Тютюнник М.В. гідно презентували заклад на обласній виставці ЕПД «Освіта Харківщини.ХХІ століття» в галузі «Інноваційні підходи до викладання шкільного курсу економіки»
Все це було запорукою досить успішного закінчення навчального року:
13 (8,5%) учнів закінчили навчальний рік на високому рівні;
67 (44%) учнів – на достатньо-високому рівні.
Загальний результат цих навчальних досягнень учнів перевищує минулорічний на 4,2%.
Відповідно до Положення про Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових дисциплін заклад за загальним рейтингом команд учасників шкіл району посів 1 місце. Варто відмітити таких учнів:
Кізюріну Ю., Григор’єву Лізу, Кропівцеву Вікторію, Костюченко А., Петренко Вл., Костюченко Артем, Новохатько Д., Кулібаба Вл., Загоруйко Н., Петренко І., Горшкову Л., Загребіна М., Борискіна Л., Перцев Д.,
Раков Д.- переможець номінації в обласному конкурсі – виставці «Щедрість рідної землі» (Каліта О.М.),
Кремінь Аліна, Кусайло Артем отримали відмінний та добрий сертифікати міжнародного конкурсу знавців інформатики «Бобер»(Кізюріна О.В.)
Кремінь Аліна показала високий рівень знань (2 місце) з математики та читання на щорічному районному конкурсі серед випускників школи І ступеня «Кращий випускник школи - 2014» (Бугера Н.М.)
Кучер Я., Раков Д. отримали відмінний та добрий сертифікати міжнародного конкурсу знавців інформатики «Бобер»(Кізюрін В.А.)
Загребіна М. – переможець районного конкурсу «Розкрилля душі» (Чашка Н.П.)
Новохатько Д. – призове місце в конкурсі знавців творчості Шевченка (Садова О.О.)
Горшкова Л. – 1 місце в конкурсі «Людина і ліс» (Садова О.О.)
Новохатько Д., Костюченко Н. брали участь в обласному етапі ІХ Всеукраїнського турніру юних економістів (Кізюрін В.А.)
Приходько А., Федорченко Л. зайняли 2 м. на обласному конкурсі комп’ютерної графіки та анімації в номінації “Колаж» (Кізюрін В.А.)
Команда 4 класу виборола 1м. в районному і 2 місце в обласному етапі Малих Олімпійських ігор серед учнів 3-4 класів (Євченко М.О.). Також, вихованці М.О. ставали призерами в змаганнях з футболу та легкої атлетики.
Результати атестації педпрацівників цього року показали, що методична робота в закладі виконує свою стимулюючу функцію. Рішенням атестаційної комісії I рівня було підтверджено відповідність Лаби Т.В. кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії», ІІ рівня підтверджено відповідність Загоруйко Н.Я, Дворніченко О.В., Каліті О.М. кваліфікаційній категорії «Вчитель вищої категорії, вчитель - методист», встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст вищої категорії» Кізюріній О.В. та Тютюнник М.В. встановлено кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії» . 
Таким чином, якісний склад педагогічного колективу щорічно змінюється в позитивний бік, що безумовно буде впливати на якість навчально-виховного процесу. 
Вчителі школи є керівниками РМО району з предметів:
Математика- Кізюріна О.В..;
Інформатика – – Кізюрін В. А.;
Трудового навчання – Петренко О.М.
Практичних психологів – Тютюнник М.В.
Роботою РМО бібліотекарів району керує бібліотекар закладу Петренко В.Ф..
Виконання плану роботи практичним психологом Тютюнник М.В. за напрямами: психодіагностична робота, консультаційна робота, корекційно-відновлювальна робота, психологічна просвіта, організаційно-методична робота також сприяли розвитку вчителям у підвищенні професійної майстерності, активізації творчого потенціалу кожного вчителя, кожного методичного об’єднання, творчого потенціалу учнів, залучення їх до різних видів позаурочної діяльності. Юні психологи Раков Д. та Загоруйко Н. самостійно проводили публічні тренінги з медіації. 
З метою подальшого вдосконалення науково-дослідницької діяльності, створення системи пошуку, розвитку і підтримки обдарованої учнівської молоді, створення умов для самореалізації творчої особистості в сучасному суспільстві, свідомого вибору майбутньої професії учні закладу залучені до роботи лісництва. Честь НВК та лісництва відстоюється не тільки на районному та обласному рівнях, дитяча команда лісівників цього року посіла 2 місце обласного Всеукраїнського конкурсу професійної майстерності.
Учні та вчителі нашого закладу були учасниками інших конкурсів:
- обласний турнір юних географів (Дворніченко О.В.);
- районний етап Міжнародного конкурсу знавців української мови ім. Петра Яцика;
- районний етап Міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка;
- конкурс « Колосок» (Каліта О.М.); «Грінвіч» (Романкевич С.Ю.), «Кенгуру» (Кізюріна О.В.) «Соняшник» (Чашка Н.П., Садова О.О.), «Орлятко»(Король Н.М.);
- інтернет – презентація фізкультхвилинок для учнів 2 класу (Король Н.М та Ісіченко М.В.)
Таким чином, підсумовуючи все вищезазначене, слід визнати, що методична робота в 2013/2014 навчальному році проводилась на достатньому рівні.
НА КОНФЕРЕНЦІЮ
У Червонооскільському НВК виховна робота спрямована на реалізацію завдань, поставлених у галузевих нормативних документах та спланована відповідно до « Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України», затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243.
Методоб’єднання класних керівників НВК працювало над методичною темою: „Виховна система класу як спосіб організації життєдіяльності учнів”. Пріоритетними завданнями є:
- підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників із питань психології та педагогіки;
- забезпечення виконання єдиних принципових підходів до виховання й соціалізації учнів;
- озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знанням сучасних форм і методів роботи;
- вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду роботи класних керівників;
- координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів;
- сприяння становленню й розвитку системи виховної роботи класних керівників.
Кожен класний керівник працює над проблемою, що є актуальною саме в цьому класному колективі і характерна саме для цієї вікової категорії дітей.
Проблеми, що виникають під час роботи над методичною темою, стосуються формування активної, більш дієвої життєвої позиції учнів, подолання їх байдужості та пасивності у громадському житті.
Значно змінилася на краще ситуація у 8 класі ( класний керівник Кізюріна О.В.). Класний колектив став більш згуртованим, зникла пасивність учнів, зросла їх відповідальність за доручені справи. Стабільними є цільові орієнтири виховної діяльності класних керівників 6 класу Король Н.М. та 4 класу Бугери Н.В. Класні колектив згуртовані, діти організовані в усіх напрямках навчально-виховного процесу.
На засіданнях методоб’єднання протягом звітного періоду розглядався ряд питань, пов’язаних з організацією виховного процесу у навчальному закладі, зокрема, це ознайомлення з досвідом роботи окремих класних керівників за напрямками, вивчення стану виховної роботи у класних колективах. Обговоренню підлягали такі теми:
- планування виховної діяльності;
- стан виконання Комплексної програми профілактики злочинності ;
- робота з пільговим контингентом, обстеження матеріально - побутових умов у родинах цих дітей та складання відповідних актів;
- організація індивідуальної роботи з учнями та батьками;
- родинно - сімейне виховання, запобігання проявам насильства у сім’ї;
- робота з виховання в учнів культури поведінки та дисципліни;
- організація роботи учнівської організації «Веселка».
На нарадах при директору порушувались такі питання з виховної роботи:
- організація харчування учнів у школі (26.08.2013);
- про працевлаштування випускників 9, 11 класів (09.09.2013);
- про оздоровлення школярів влітку (09.09.2013);
- про результати проведення Першого уроку 2013-2014 н.р. (09.09.2013);
- про організацію роботи органів учнівського самоврядування (09.09.2013);
- про запобігання правопорушень та злочинності серед учнівської молоді ( 14.10.2013);
- про стан виховної роботи (14.10.2013);
- про роботу інспектора з охорони дитинства (14.10.2013);
- про стан соціально-психологічної та право-виховної роботи з дітьми з девіантною поведінкою (14.10.2013);
- про соціальний захист учнів у закладі ( 09.12.2013);
- про роботу органів учнівського самоврядування ( 09.12. 2013);
- про стан організації виховної роботи (09.12.2013) ;
- про систему роботи класних керівників, вчителів з попередження дитячого травматизму (23.12.2013);
- про профілактику злочинності, правопорушень, СНІДу (23.12.2013);
- про роботу органу учнівського самоврядування «Веселка» (23.12.2013);
- про стан виховної роботи в 4, 9 класах (23.12.2013).
Відвідано і обговорено години спілкування та виховні заходи у класних керівників: 
1 01.09.13 «Знання-це скарб, а навчання – ключ до нього» 7 Садова О.О.
2 14.10.13 « Ми славних козаків нащадки» 4 Бугера Н.В.
3 22.11.13 «На колінах стою перед вами, сповідаю жалобу сумну» 5 Безкоровайна А.О.
4 19.12.13 «Новорічні свята. Народні традиції та обряди» 9 Кізюрін В.А.
5 17.12.13 «Звичаї і традиції нашого народу» 1 Кліпакова Т.С.
6 20.01.14 «Вибір професії – важливий крок у життя» 10 Чашка Н.П.
7 14.02.14 «День Святого Валентина» 3 Мокра Н.М.
8 07.02.14 «Дії дітей під час виникнення пожежі» 2 Ісіченко М.В.
9 12.03.14 «Я- майбутній захисник Вітчизни» 8-9 Кізюріна О.В., Кізюрін В.А.
10 14.02.14 «Від зернини до хлібини» 4 Бугера Н.В.
11 24.01.14 «Турбота про зовнішній вигляд» 6 Король Н.М.
12 06.02.14 «Корисні та шкідливі звички» 7 Садова О.О.
Тематика годин спілкування свідчить про те, що класні керівники при плануванні цих заходів ураховують не лише вікові особливості своїх вихованців, але і морально-психологічний клімат у дитячому колективі. Крім того, учні залучаються до підготовки класної години і беруть у ній активну участь.
На загальношкільному рівні були проведені такі заходи:
- Свято Першого Дзвоника;
- Заходи у рамках проведення Олімпійського тижня;
- День самоврядування , святковий концерт з нагоди Дня Вчителя;
- Свято Гарбуза;
- Козацька естафета;
- Волонтерська акція у рамках проекту «СВІТАНОК» у Червонооскілському ПНІ.
- Свято української мови;
- Спортивне свято до Дня Збройних сил України;
- Свято Миколая;
- Виставка поробок « Зустрічаймо Рік новий!»
- Новорічні ранки для учнів 1-4 класів;
- Новорічний бал для учнів 5-11 класів;
- Волонтерська акція з нагоди Новорічних свят у Червонооскільському ПНІ;
- Вшанування учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС;
- Святковий концерт до Дня Перемоги;
- Свято Останнього дзвінка;
- Випускний вечір;
- Святковий концерт з нагоди відкриття оздоровчої зміни у таборі з денним перебуванням «Веселка».
Протягом півріччя проводилися предметні тижні: психології, математики, під час яких учні брали участь у інтелектуальних іграх, конкурсах, вікторинах.
Протягом вересня-грудня 2013 року учні НВК стали учасниками таких конкурсів :
- Всеукраїнський конкурс творчих робіт : «Презентую тебе, Україно!» - вересень 2013;
- перший етап Всеукраїнського конкурсу есе «Я – європеєць!» - вересень 2013;
- районний конкурс читців, присвячений творчості Т.Г. Шевченка у рамках проекту «Творча Слобожанщина» (учениця 8 класу Григор’єва Л. посіла ІІ місце) – вересень 2013;
- регіональний конкурс дитячого малюнка у рамках проекту «Творча Слобожанщина» ( учень 10 класу Раков Д. посів ІІ місце) – жовтень 2013;
- конкурс проектів «Познайомся з народним депутатом свого округу» (команда у складі учнів 10 класу Ракова Д. та Загоруйка Н. посіла І місце) – грудень 2013; була нагороджена DVD-програвачем, мультимедійним проектором, цінними подарунками, грамотами та коштами на підключення швидкісного інтернету;
- регіональні конкурси на кращу новорічну композицію та кращу ялинкову прикрасу у рамках проекту «Творча Слобожанщина» - грудень 2013;
- районний фестиваль дитячої творчості «Весняні дзвіночки» (учениця 8 класу Святенко Даша – диплом учасника; дует у складі Загребіної Марії та Коваленко Катерини – І місце) – квітень;
- творчий проект «Писанковий рай» - (Дворніченко Тетяна, 5 клас – ІІ місце; Ракова Вероніка, 5 клас, Говтва Таїсія, 5 клас – дипломи учасника);
- конкурс «Українська іграшка» ( Раков Дмитро, 10 клас – І місце; Кібальнік Вікторія, 6 клас, Андрющенко Олександра, 4 клас, Ракова Вероніка, 5 клас – дипломи учасника);
- Всеукраїнська акція «Майбутнє лісу – в твоїх руках» - (Горшкова Лілія, 7 клас –І місце; Грудка Ангеліна, 4 клас – ІІ місце);
- конкурс патріотичної пісні – (Варибрус Ірина, 9 клас – диплом учасника).
Класні керівники 1-11 класів постійно ведуть роботу з учнями щодо пропаганди здорового способу життя, профілактики негативної поведінки. За ініціативи членів учнівської ради проведено «круглий стіл» для старшокласників «Разом проти СНІДу».
Відповідно, протягом року проводилася робота з дітьми пільгового контингенту. Було відвідано сім’ї, де виховуються ці діти, вивчено матеріально – побутові умови, складено відповідні акти. Діти з пільгового контингенту залучаються до гурткової роботи, беруть участь у класних та загальношкільних заходах, спортивних змаганнях.
Відповідно до плану роботи з попередження та профілактики правопорушень серед дітей та підлітків протягом року було здійснено психолого – педагогічний супровід сімей, що опинилися у складних життєвих обставинах. Протягом вересня-грудня поточного року систематично проводилися класні години та години спілкування з дітьми і батьками на правову тематику, проведено дні правової освіти, оформлено куточок «Великі права маленької дитини».
Інформація з питань соціального захисту дітей доводиться до відома педагогічних працівників закладу своєчасно і у повному обсязі на нарадах при директору, нарадах при заступнику з навчально-виховної роботи, педагогічних радах, засіданнях методичного об’єднання класних керівників та Ради профілактики правопорушень.
У НВК ведеться і оновлюється (у разі виникнення потреби) банк даних дітей пільгових категорій.
Для дітей, позбавлених батьківського піклування, організоване безкоштовне харчування, здійснюється своєчасна видача Єдиних квитків (згідно Журналу обліку видачі); для дітей пільгового контингенту організовується літнє оздоровлення у пришкільному таборі (влітку 2014 р. – 68 учнів). Здійснюється робота щодо оздоровлення дітей пільгового контингенту у дитячих оздоровчих закладах України ( протягом поточного року у оздоровчому таборі смт. Дергачі відпочили 2 учениці; на сьогодні у ДОЗ «Молода гвардія відпочиває 1 учень (Забірник Артур)
У НВК навчається один учень-інвалід, для якого організовано навчання за індивідуальним навчальним планом.
Біля входу до навчального закладу прикріплено табличку, виконану за допомогою шрифту Брайля та дзвінок для забезпечення доступності до закладу людей з обмеженими можливостями. 
У НВК навчаються двоє дітей, позбавлених батьківського піклування, які проживають у сім’ях опікунів. Дітей, які проживають у прийомних сім’ях та ДБСТ, у закладі немає.
Соціальний захист дітей, які навчаються у НВК, здійснюється педагогічним колективом у тісній співпраці з відповідними службами та громадськими організаціями: сільською радою, службою у справах дітей РДА, районним центром соціальних служб у справах сім’ї, дітей та молоді, сільською ветеранською організацією через здійснення профорієнтаційних, профілактичних, інформаційних, культурно-мистецьких заходів.
Протягом 2013-2014 н.р. учні НВК, зокрема, пільгового контингенту, взяли участь у районних конкурсах, які відбувалися під патронатом народного депутата України, Президента Громадської Спілки «Соціальний Рух Поваги» Віктора Остапчука: «Веселковий розмай», «Писанковий рай», конкурсах малюнків та читців, присвячених Т.Г. Шевченку, спортивних змаганнях.
Робота з профілактики злочинності здійснюється у НВК згідно чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про Загальнодержавну програму «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року», комплексної Програми профілактики правопорушень у Харківській області на 2011-2015 роки, наказу Міністерства освіти і науки, молоді і спорту від 03.08.2012 № 888 «Про затвердження Плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді і спорту щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року».
Робота спрямована на впровадження Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді і спорту від 31.10.2011. № 1243. ЇЇ системність забезпечується взаємодією та узгодженням діяльності адміністрації НВК, психологічної служби закладу, методичного об’єднання класних керівників, Ради профілактики правопорушень між собою та відповідними службами, зокрема, КМСД, службою у справах дітей РДА, РЦСССМД.
Планування роботи здійснюється відповідно до законодавства України щодо профілактики негативних явищ серед дітей та підлітків, методичних рекомендацій та наказів Міністерства освіти, Департаменту освіти ОДА, відділу освіти РДА. Пріоритетним напрямком є профілактика негативних явищ в учнівському середовищі; удосконалення роботи щодо попередження проявів дитячої жорстокості, агресивності, вчинення протиправних дій; забезпечення змістовного дозвілля для учнів. У контексті виховної проблеми школи «Формування громадянської свідомості на основі родинної педагогіки та сімейних цінностей» профілактика негативних явищ серед учнів набуває особливого значення, оскільки виховання свідомого громадянина передбачає, зокрема, його перебування у сприятливому соціальному оточенні, насамперед, власній родині. Таким чином, одним із пріоритетних напрямків профілактичної роботи щодо попередження негативних явищ є робота з батьківською громадськістю та сім’ями, у яких проживають діти пільгового контингенту.
З метою залучення батьківської громадськості до профілактичної роботи щодо попередження негативних явищ серед учнів, питання запобігання злочинності виносяться на розгляд класних та загальношкільних батьківських зборів. При НВК діє дорадчий орган – Рада НВК, до складу якої уходять вчителі, батьки і старшокласники. Протягом 2012-2013 н.р. та звітного періоду 2013-2014 н.р. на засіданнях ради закладу розглядалися такі питання з профілактичної роботи:
- Узгодження навчальних та виховних занять , занять гуртків, спортивних секцій ( протоколи №2 від 21.09.2012, №2 від 09.09.2013);
- Про постановку на внутрішкільний облік учнів, схильних до правопорушень ( протокол №4 від 14.02.2013);
- Залучення відповідних служб для надання кваліфікованої інформації учням щодо збереження життя і здоров’я. Розгляд листа МОНмолодьспорту України № 1/9-96 від 11.02.2013 «Щодо профілактичної роботи із запобігання правопорушенням і злочинності серед дітей та учнівської молоді» ( протокол №5 від 19.04.2013)
У НВК наявні: нормативно-правова база щодо профілактики негативних явищ в учнівському середовищі; план заходів по реалізації Комплексної програми профілактики злочинності у Харківській області на 2011-2015 р.р.; план спільних дій ВКМСД, служби у справах дітей РДА, відділу освіти РДА на 2013-2015 роки щодо попередження негативних явищ у дитячому середовищі; план заходів щодо виконання загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини»; план роботи Ради профілактики правопорушень на 2013-2014 н.р.
Протягом звітного періоду 2013-2014 н.р. на засіданнях Ради профілактики було розглянуто такі питання:
- Про конкурс плакатів на антиалкогольну та антинікотинову тематику (протокол №2 від 16.10.2013);
- Про організацію заходів щодо профілактики ВІЛ/СНІДу (протокол №3 від 13.11.2013);
- Про постановку на внутрішкільний облік учнів, схильних до протиправної поведінки ( протокол №4 від 22.12.2013);
- Про стан роботи з учнями, які знаходяться на внутрішкільному обліку ( протокол №5 від 13.01.2014).
База даних про учнів групи ризику оновлюється в залежності від постановки на внутрішкільний облік чи зняття з цього обліку.
З метою взаємодії з районними службами у справах дітей та підлітків, укладено меморандум про співробітництво між НВК та ВКМСД.
На виконання спільного наказу Мінмолодьсорту, МОЗу, МОНу, Мінсоцполітики, МВС, Держдепу з питань виконання покарань від 14.06.06№ 1983/388/452/221/556/596/106 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах», у НВК ведеться облік таких сімей, складено акти обстеження умов проживання. Учні, які проживають у таких сім’ях, мають громадські доручення у класах та залучаються до занять в гуртках ЦДЮТ.
Контрольно-аналітична діяльність щодо профілактики негативних явищ серед дітей та підлітків відображена у річних планах роботи закладу.
Протягом 2013-2014 р.р. видано такі накази по НВК:
- Про стан виховної роботи у І семестрі 201102012 н.р. – 28.12.2011
- Про направлення учнів 9-11 класів на профорієнтаційний захід – 27.02.2012
- Про проведення військово-патріотичної акції учнівської молоді «Слобожанські дзвони Перемоги» -05.03.2012
- Про проведення ІІ етапу фестивалю «Нащадки козацької слави» -17.04.2012
- Про стан виховної роботи в школі у 2011-2012 н.р.» (30.05.2012);
- Про підвищення рівня правової культури (03.09.2012);
- Про запобігання правопорушень, злочинності і бездоглядності (03.09.2012)
- Про організацію позакласної роботи з фізичної культури (03.09.2012)
- Про заборону тютюнопаління у школі (03.09.2012)
- Про планування діяльності психологічної служби (03.09.2012)
- Про участь у тренінгу з підготовки до ІІ етапу всеукраїнських турнірів з правознавства (16.10 2012)
- Про організацію змістовного дозвілля учнів на осінніх канікулах (18.10 2012)
- Про стан організації виховної роботи (27.10.2012)
- Про проведення заходів з питань протидії торгівлі людьми (07.11.2012)
- Про проведення Всеукраїнського Тижня права (30.11.2012)
- Про поліпшення виховного процесу та організацію просвітницько-профілактичної роботи (28.03.2013)
- Про призначення громадських вихователів (28.03.2013)
- Про склад ради профілактики закладу (28.03.2013)
- Про стан виховної роботи у 2012-2013 н.р. (17.06.2013)
- Про заборону тютюнопаління у закладі ( 02.09.2013)
- Про запобігання правопорушень, злочинності і бездоглядності (02.09.2013)
- Про планування діяльності психологічної служби, ведення нею документації та звітування про роботу в 2013-2014 н.р. (02.09.2013)
Профілактика злочинності та інших негативних явищ в учнівському середовищі є одним із напрямків роботи методичного об’єднання класних керівників, а саме:
- обговорення нормативних документів у галузі освіти, зокрема, стовно профілактики злочинності, бездоглядності тощо;
- знайомство з прогресивним педагогічним досвідом у впровадженні правової освіти;
- організація профорієнтаційної роботи з випускниками;
- організація змістовного дозвілля школярів.
Протягом звітного періоду 2013/2014 н.р. на засіданні методичного об’єднання класних керівників обговорено такі питання:
- Поновлення списків дітей пільгових категорій, дітей з девіантною поведінкою;
- Складання соціальних паспортів класів;
- Проведення Тижня правової освіти .
Виховні плани класних керівників містять окремі розділи «Організація роботи по профілактиці правопорушень, злочинів, інших негативних явищ серед учнівської молоді»
Учнівське самоврядування 
Шкільне учнівське самоврядування існує у формі дитячої організації « Веселка». На чолі організації стоїть учнівська рада, якою керувала учениця 11 класу Новохатько Дар’я. До складу учнівської ради входять представники 5-11 класів, які очолюють Центри : просвіти, дозвілля,фізкультури і спорту, преси і дизайну, краєзнавства, екології, волонтерський центр. Діяльність Центрів регламентована Положенням про учнівську організацію «Веселка». Члени Учнівської ради беруть участь у підготовці загальношкільних заходів, у тому числі і щодо профілактики негативних явищ серед учнів, зокрема, Тижнів правової освіти, акцій «Спасибі – ні!», «Алкоголь – ворог!» тощо. Діти задіяні у створенні презентацій відповідної тематики, пошуку інформаційних матеріалів для проведення тематичних заходів. Є також волонтерська група з пропаганди здорового способу життя, в якій працює практичний психолог.
Кожен клас має свій актив на чолі із старостою, більшість учнів мають постійні чи тимчасові доручення. До центрів учнівської ради входять представники активів класів.
Для проведення загальношкільних заходів створюються творчі групи з числа членів учнівської ради та класних активів.
Регулярно, один раз на місяць, проводились засідання учнівської ради, на яких вирішувались важливі питання шкільного життя, створювались творчі групи по підготовці до свят, підводились підсумки рейдів, заслуховувалися звіти голів профільних Центрів. Найбільш результативно працювали центри дозвілля, преси і дизайну, які брали на себе підготовку до загальношкільних свят оформлення зали чи приміщення школи, виготовлення газет , листівок, подарунків до свят тощо. Активно працював протягом звітного періоду новостворений волонтерський центр. За його безпосередньої участі відбулася акція «СВІТАНОК», Новорічний концерт для підопічних Червонооскільського ПНІ.
Робота психологічної служби з питань
Продовжено роботу Ради профілактики. Засідання Ради відбувалися щомісяця, на них розглядалися такі питання:
- планування роботи на 2013-2014 н.р. (18.09.2013);
- про конкурс плакатів на антиалкогольну та антинікотинову тематику (16.10.2013);
- про організацію заходів щодо профілактики ВІЛ/СНІДу (13.11.2013);
- про поведінку учнів 5 класу Кохана В. та Пушкаренка Д. (13.12.2013);
- про постановку на внутрішкільний облік учнів 5 класу Кохана В., Пушкаренка Д та учениці 1 класу Безкорсої Р.
На базі НВК працюють гуртки ЦДЮТ «Пішохідний туризм», «Юні екологи», «Ляльковий театр», «Вокальний», «Виготовлення сувенірів», «Основи WEB-технологій», «Різьблення по дереву» та ДЮСШ «Бокс», «Футбол».
Батьківський комітет НВК постійно бере участь у вирішенні найважливіших питань щодо виховання учнів, створюючи сприятливе підґрунтя для ефективної співпраці педагогічного, учнівського та батьківського колективів. 
Класні керівники 1-11 класів постійно ведуть роботу з учнями щодо пропаганди здорового способу життя, профілактики негативної поведінки.
Стан здоров’я учнів та вихованців залежить і від правильної організації харчування, поліпшується матеріальна база харчоблоку: харчування було і є в центрі уваги адміністрації; суворо контролюються строки зберігання та реалізації продуктів; серйозна увага приділяється раціону харчування; режим харчування здійснюється суворо за графіком; учні початкової школи обов’язково щодня отримують гаряче харчування. За штатним розкладом з’явилася посада дієтичної медсестри. Коштом батьківської громади закуплений другий комплект посуду.
Модернізація системи освіти в Україні орієнтована на приведення результатів її діяльності відповідно до запитів дер­жави, суспільства й особистості, що сформувалися в ситуації лібералізації економіки та демократичних перетворень, які відбуваються в країні. Розглядаючи систему освіти регіону як ресурс його соціально-економічного розвитку, а освіту громадянина — як під­ставу його соціальної та професійної успішності, слід принципово змінити завдання загальної освіти. З цією метою в закладі протягом 3 років впроваджувався проект « Клас року» та «Учень року». Тема нашого проекту: організація проектної діяльності в навчальному закладі.
Проблема проекту: упровадження проектної технології є одним із пріоритетних напрямів модернізації сучасної укра­їнської освіти, але існує явна проблема впровадження методики і технології проектної та дослідницької ді­яльності в практику вивчення предмета та позаурочну роботу вчителів.
Мета проекту: через оцінку за освітніми галузями сприяти створенню умов для спільної творчості вчителів і учнів із метою розвитку освіт­ніх, інформаційних та соціально-комунікативних
компетентностей школярів. За кількістю сертифікатів цьогорічними переможцями стали учні 6 класу (класний керівник Король Н.М.). За освітніми галузями семеро учнів закладу були нагороджені грамотами та коштом місцевих підприємців грошовими преміями. 
У закладі ведеться необхідна документація з питань безпеки життєдіяльностіності, оформлені куточки з правил дорожнього руху. Є куточки з охорони праці, ведуться журнали адміністративного контролю з охорони праці.
Продовжуються вестись журнали з БЖД, а саме: «Журнал реєстрації вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності», «Журнал реєстрації цільового інструктажу з безпеки життєдіяльності», журнали реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів з безпеки життєдіяльності для учнів у кабінетах інформатики, хімії, фізики, біології, трудового навчання, Захисту Вітчизни, у спортзалі та по класах, «Журнал реєстрації інструкцій з безпеки життєдіяльності», «Журнал обліку видачі інструкцій з безпеки життєдіяльності», «Журнал реєстрації видачі актів Н-Н та Н-Т по Червонооскільському НВК». Протягом навчального року зареєстровані у відповідних журналах вступний, первинні, позаплановий та цільові інструктажі.
Відповідно до робочого навчального плану школи та діючих навчальних програм, в 1-9 класах викладався курс «Основи здоров’я, викладачами яких були класоводи 1-4 класів та вчитель Каліта О.М. Відповідно до планів роботи класних керівників та класоводів з учнями систематично проводилися бесіди щодо попередження дитячого травматизму за розділами: «Правила безпеки з вибухонебезпечними предметами», «Правила протипожежної безпеки», «Правила дорожнього руху», «Я обираю здоровий спосіб життя», «Запобігання отруєнь», «Правила безпеки при користуванні газом», «Правила безпеки на воді», «Правила безпеки користування електроприладами при поводженні з джерелами електроструму». Окремо проводилися додаткові бесіди з попередження дитячого травматизму (правила поведінки на перервах, запобігання отруєнь грибами, правила безпечної поведінки під час канікул, правила безпечної поведінки під час Новорічних свят, екскурсій навчальної практики). Облік бесід та індивідуальної роботи з учнями проводиться в класних журналах. Протягом семестру класоводи та класні керівники, вчителі–предметники, при проведенні бесід з учнями, використовували у роботі з попередження дитячого травматизму матеріали папки „Інструкції по попередженню дитячого травматизму та нещасних випадків”, методичну літературу з даного питання, посібники, стенди. На загальношкільних лінійках, у класах систематично обговорювалися листи – повідомлення районного відділу освіти про нещасні випадки та стан травматизму у школах району і області.
Відповідно до річного плану школи на 2013 – 2014 н.р., протягом навчального року було виконано заходи по попередженню дитячого травматизму та нещасних випадків серед учнів, зокрема:
- забезпечено готовність закладу, всіх класних кімнат та інших приміщень до прийому дітей у відповідності до санітарно – гігієнічних норм по обладнанню і утриманню шкіл та правил техніки безпеки;
- заступником директора з навчальної роботи проведено вступний інструктаж (за програмою вступного інструктажу) з учнями 1 – 11 класів на початок навчального року;
- класними керівниками проведено первинні інструктажі (за програмою первинного інструктажу) з учнями 1 – 11 класів перед початком занять та перед зимовими канікулами;
- вчителями-предметниками (інформатики, хімії, фізики, трудового навчання, фізичної культури, біології) проведено первинні інструктажі (за інструкцією з безпечної поведінки) з учнями 1 – 11 класів перед початком занять;
- вчителями-предметниками (інформатики, хімії, фізики, трудового навчання, фізичної культури, біології) проведено первинні інструктажі (за інструкціями з техніки безпеки) з учнями 1 – 11 класів безпосередньо перед початком уроку, лабораторної чи практичної роботи;
- заступником директора з виховної роботи, вчителями-предметниками проведено цільові інструктажі (за інструкціями з безпечної поведінки) з учнями 1 – 11 класів безпосередньо перед проведенням позаурочних заходів;
- проведено медичний огляд дітей та працівників школи з метою організації попередження та профілактики захворювань;
- систематично проводиться робота по створенню у школярів стійких мотиваційних установок (шляхом бесід) на здоровий спосіб життя як одну з основних умов збереження і зміцнення здоров’я;
- систематично класоводами та класними керівниками прищеплюються дітям навички особистої гігієни, збереження і зміцнення власного здоров’я як важливого компонента загальнолюдської культури та формування особистості;
- проводиться статеве виховання учнів, ознайомлення їх з принципами профілактики венеричних захворювань, СНІДу, вагітності, абортів неповнолітніх;
- складено списки учнів за вадами здоров’я, віднесених до різних груп лікувальної фізкультури;
- вивчаються і дотримуються усіма учнями та працівниками школи правила безпечної роботи, нормативні документи з безпеки життєдіяльності дітей в приміщенні школи та поза її межами, правила пожежної безпеки, правила поведінки в навчальних кабінетах, майстернях, на спортивному майданчику, на дорогах, під час екскурсій та походів, на воді, льоду, при виявленні ВНП;
- при прийнятті на роботу проводиться вступний інструктаж з працівниками;
- проводяться інструктажі на робочому місці (згідно графіка);
- складено графіки роботи обслуговуючого персоналу;
- забезпечено дотримання повітряного, світлового та гігієнічного режиму школи;
- проводиться робота по запобіганню отруєнь дикорослими рослинами та грибами (бесіди);
- організовано чергування педагогічних працівників з тим, щоб діти до уроків та під час перерв знаходились під наглядом;
- перед канікулами, напередодні святкових днів проводяться тижні безпеки;
- всі екскурсійні виїзди проводяться згідно вимог ст. 38 Закону України «Про автомобільний транспорт», Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту, затверджених постановою КМУ від 18.02.97р. № 176 (із змінами), Правил проведення туристських подорожей з учнівською та студентською молоддю (24.02.06 №237) рекомендацій щодо організацій екскурсійних поїздок, листа ГУОН Харківської обладміністрації від 27.10.10. № 01- 38/5615 «Про порядок організацій екскурсійних поїздок та туристських подорожей організованих груп туристської молоді». Протягом року проводилися з учнями бесіди, диктанти, практичні заняття щодо профілактики всіх видів травматизму;
- керівники спортивних секцій здійснювали прийом учнів за наявності медичних довідок про відсутність протипоказань до занять певного виду спорта.
При проведенні навчальних екскурсій, поїздок на олімпіади, змагання з учнями проводилися цільові інструктажі з безпечної поведінки та наказом по школі призначалися відповідальні за життя і здоров’я дітей. На батьківських зборах класними керівниками проводилися бесіди з батьками щодо їх повної відповідальності за життя і здоров’я у позаурочний та канікулярний час.
Станом на 05.06.2014 року кількість нещасних випадків, які трапилися з учнями Червонооскільського НВК в позаурочний час становить 4 випадки. Під час навчального процесу нещасних випадків з учнями за даний період не траплялось.
Варто відмітити цьогорічне оздоровлення наших дітей в таборі з денним перебуванням «Веселка». Завдяки збільшенню вартості харчування в цей період, наявності шкільного автобуса та відмінній роботі вихователів, ми маємо вдячні відгуки батьків та 100-відсоткову явку червонооскільських дітлахів та слов’янських дітей.
З метою правильного вибору методів роботи з батьками кожен (класний керівник) склав соціологічний паспорт сім’ї наших учнів. Головне, щоб дитина не залишилась одною у цьому складному сучасному світі.
А тому значну увагу ми приділяємо педагогічному всеобучу батьків, підготовці та проведенню батьківських зборів.
Плануючи Тему зборів, готуємося до них ретельно. Вдало oбираємо теми батьківських зборів, залучаємо їх до активної громадської роботи, до обговорення різноманітних питань.
Усі ці проблеми, безумовно, заслуговують на увагу та обговорення. Але в будь-якому колективі не може й не повинно бути єдності поглядів на проблему. Адже різноманітність поглядів також являє собою інтерес і має виховне значення. Доля участі класних керівників у виховному процесі повинна бути значно більшою інших учителів. Але й учитель-предметник зобов’язаний постійно сприяти виховному процесу, бути активним союзником класного керівника .
Освіта – є стратегічним ресурсом подолання кризових процесів, поліпшення людського життя, утвердження національних інтересів, зміцнення авторитету і конкурентоспроможності української держави на міжнародній арені. За головне насьогодні визначається необхідність розвитку особистості - як творця і проектувальника свого життя, освоєння життєвої та соціальної компетентності. Минулий навчальний рік є ще одним кроком до реалізації державної політики в галузі навчання і виховання, на захист прав дітей і молоді. Доказом цього є поповнення та зміцнення матеріальної бази школи, реконструкція і збереження приміщення, будівель, обладнання. Протягом минулого навчального року:
  •  Завдячуючи допомозі П\П «Федченко» огороджено територію школи;
  • Здійснено ремонт в газовій котельні;
  • Проведено фарбувальні роботи, відповідно до правил технічної експлуатації теплових мереж;
  • силами працівників та педпрацівників заґрунтовано віконні відкоси; 
  •  завдяки батьківським коштам функціонують в нормальному режимі внутрішні туалети.
 На червень - серпень плануємо:
  •  малярні роботи в обох підрозділах;
  •  відремонтувати дах гаража та котельні;
  • проводити профілактичний ремонт шкільного автобуса;
  • маємо надію провести необхідні заходи по створенню кращих умов для функціонування закладу ( заміна вхідних дверей та вікон на сходах в школі та повна заміна вікон і дверей в приміщенні майбутнього дитсадка) ;
  • задовольнити соціальний попит батьківської громадськості і розвивального економічного потенціалу шляхом навчання учнів в МНВК М.Ізюм);
  • успішно розвивати психологічну службу ( останніми роками, на жаль, збільшується кількість дітей, які потребують соціального захисту). Це змушує нас шукати нові форми роботи з цими дітьми та розраховувати на плідну співпрацю з державними інстанціями.
Імідж нашого навчального закладу, який цілісно розкриває сенс його існування і є своєрідною заявою щодо значущості діяльності школи зростає. Протягом року про заклад стало відомо завдяки:
  •  альманаху «Розвиток волонтерства в Харківському регіоні» Харківської обласної громадської організації «Асоціація в підтримку громадських ініціатив «АССА»»;
  • ілюстрованого каталогу кращих творчих, наукових. Дослідницьких, та експериментальних робіт школярів та учнівських колективів Харківщини Державного управління охорони навколишнього природного середовища в Харківській області;
  •  збірнику за результатами обласної виставки ЕПД «Освіта Харківщини. ХХІ століття» в галузі «Інноваційні підходи до викладання шкільного курсу економіки»;
  • численним публікаціям в газеті «Обрії Ізюмщини» в рубриках «Культура і спорт», «екологія».
 З гордістю можу сказати Червонооскільський НВК забезпечує:
  • для вчителів – гідні умови для роботи та життя;
  •  для батьків – спокій і впевненість за долю наших дітей;
  •  для учнів - якісну освіту з урахуванням індивідуальних здібностей, нахилів та особливостей.
Дорогі колеги, батьки, представники громадськості! Спасибі вам за працю, за любов до школи, за почуття відповідальності, за те, що ви не шкодуючи свого особистого часу, знайшли можливість завітати в цей нелегкий для країни час.

Дякую за увагу.

(Презентація слайдів)

3.СЛУХАЛИ:

Романкевича С.Ю., який запропонував дати оцінку діяльності директора школи Загоруйко Н.Я. шляхом таємного голосування.

Лічильною комісією були роздані бюлетені для таємного голосування. Була дана оцінка діяльності директора школи за 2012 – 2013 навчальний рік.

4.СЛУХАЛИ:

Бугеру Н.В., яка оголосила результати голосування, в якому прийняло участь 37 чоловік:

За – 37

Проти – 0

УХВАЛИЛИ:

Роботу директора закладу Загоруйко Н.Я. визнати задовільною.

5.СЛУХАЛИ:

Загоруйко Н.Я., яка оголосила план роботи Ради НВК на 2014/2015 навчальний рік.


УХВАЛИЛИ:

Затвердити план роботи Ради НВК на 2014/2015 навчальний рік.


Голова: Романкевич С.Ю.

Секретар: Садова О.О.

 

Переглядів: 2279 | Додав: chervony_oskil | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 1
1 Marrieasser  
madesimo web cam livecipro italia http://refugee.org.uk/node/144 iss liveipad with retina display

alessia merz che fine ha fattozyvox price http://collage.soc.srcf.net/node/57 si te spoglio alessiogelato al limone

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Сентябрь 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz