Понедельник, 06.05.2024, 07:19
Сайт комунального закладу "Опорна школа "Оскільський ліцей Оскільської сільської ради 
Ізюмського району Харківської області""
2022/2023 навчальний рік
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [30]
Накази директора НВК [22]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Звіт директора Червонооскільського НВК Ізюмської районної ради Харківської області за 2015/2016 навчальний рік
02.06.2016, 11:23

Протягом звітного періоду управління НВК здійснювалось згідно Статуту, правил внутрішнього розпорядку, колективного договору, дотримуючись посадових обов'язків, законодавства України та інших нормативних актів, що регламентують роботу закладу. Основний акцент звернено на дотримання всіма учасниками навчально-виховного процесу норм чинного законодавства.
Питання навчально-виховної роботи та її результативності виносилися на загальношкільні батьківські збори, предметом особливої уваги вони були на кожних класних батьківських зборах. Тому сьогодні я зупинюся лише на найважливіших, на мою думку, питаннях управління.
За навчальним закладом закріплено територію обслуговування, на якій станом на   01.09.2015 проживає 184 дитини і підлітків віком від 6 до 18 років, які ще не здобули середню освіту та 20 дітей – переселенців.  Навчається у шкільному підрозділі (враховуючи переселенців) 198 дітей, у загально¬освітніх навчальних закладах району - 5 дітей, ще 4  -  на основних відділеннях вищих навчальних закладів І—II рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладах, які дають повну загальну середню освіту - 3 дитини. 
Чисельність дітей від 0 до 6 років становить 86, дітей переселенців -56. Всього вихованців дошкільного підрозділу на 05.05.2016 – 52 дитини. 
Зібрано підтверджувальні довідки про навчання дітей і підлітків території обслуговування, які навчаються в інших навчальних закладах.
Питання охоплення дітей освітою  заслуховувалось на нарадах при директорові.
Під час проведення комплектації класів враховуються площі класних кімнат, а також місце проживання дітей, що сприяло якісній організації підвозу до закладу і додому тих учнів, що проживають на відстані понад 3 км. Здійснювався підвіз до дошкільного підрозділу Капитолівського НВК дітей віком від 3 до 6 років у кількості 15 осіб. 
Організовано активну співпрацю вчителів, вихователів, медичного працівника, практичного психолога, батьків. Результатом такої співпраці стало суттєве поліпшення вивчення індивідуальних можливостей та стану здоров'я першокласників, надання практичної допомоги батькам, учителям, вихователям з питань здійснення особистісно зорієнтованого навчання, спільна підготовка і проведення батьківських зборів в 11 класі, активна участь батьків у бесідах на психолого-педагогічну тему. Сподіваюсь, що така співпраця буде не лише продовжуватися, а й розширюватися.
Питаннями зарахування та відрахування учнів упродовж навчального року здійснювалась на підставі всіх документів (заяви батьків, медичні карти, копії свідоцтв про народження), наказом.
Вживалися заходи щодо ознайомлення учнів та їхніх батьків з умовами зарахування до закладу, статутом, правилами трудового розпорядку. Класи створено відповідно до кількості поданих заяв про зарахування до закладу згідно з нормативами їх наповнюваності, встановленими законодавством, та дотриманням санітарно-гігієнічних вимог щодо площі на одного учня. Здійснено організаційну роботу з формування розробки календарних планів.
Виконувалися позапланові заходи щодо охоплення навчанням дітей п’ятирічного віку.
Ефективністю відзначалася система контролю за відвідуванням учнями навчальних занять. Персонально здійснювався щоденний контроль за відвідуванням навчального закладу, спільно з класним керівником та вихователем з’ясовувалась причина відсутності на уроках та заняттях. Учні, які тимчасово не відвідували НВК, подавали медичні довідки чи письмові пояснення батьків про причини відсутності. Виправдала себе система телефонного зв’язку класних керівників із батьками. 

Серйозні проблеми виникли з відвідуванням закладу родини Магд, мати яких влітку 2015 року вивезла двох неповнолітніх дітей у невідомому напрямку. За Порядком переведення учнів ЗНЗ до наступного класу рішенням педради №5 від 27.05.2016 даних учнів відраховано з закладу (наказ №5-у,6-у). Взагалі, питання відвідування знаходило своє систематичне відображення на нарадах при директорові.
27.05.2016 на спільній педагогічній раді та раді НВК було вирішено 15 учнів закладу нагородити Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні».
183 учні планується перевести до наступних класів. З Свідоцтвами про базову загальну середню освіту планується випустити 16 учнів.
Атестатів про повну загальну середню освіту вручено 14 випускникам.
Проводилась організаційна робота з підготовки матеріалів для замовлення документів про неповну та повну середню освіту.
Навчально-виховний процес здійснювався відповідно до робочого навчального плану, погодженого на засіданні ради НВК від 02.06.2015 протокол №5 та на засіданні педагогічної ради від 29.05.2015 протокол №3 та плану роботи закладу затвердженого, спільним рішенням педагогічної ради №6 від 28 серпня 2015 року.
Учні 10-11 класів навчалися за універсальним профілем. 
Організовано роботу 7 гуртків від Центру дитячої та юнацької творчості, в яких адміністрація закладу намагалася створити сприятливі умови для занять.
З питань навчально-виховної роботи видано організаційні накази, які відзначаються належним стилістичним оформленням, чіткістю та конкретністю, достатньою аналітичністю.
Керувалась робота педагогічної ради. Проведено 7 засідань, на яких розглянуто близько 35 питань та 11 спільних нарад при директору.
Завдяки якісному плануванню засідань педради та підготовки їх, зміни підходів до форм проведення засідань, педрада стала суттєво впливати на стан навчання і виховання школярів, стала вагомим джерелом підвищення педагогічної майстерності членів педагогічного колективу. Цього року особлива увага надавалась діяльності психологічної служби та її взаємодії з педагогічним колективом та батьками.
Прийнято понад  200 управлінських рішень. Ми відмовилися від гасел та закликів, а перейшли на конкретну програму діяльності. До того ж успішно спрацьовує принцип головної ланки.
Особливу увагу приділяли питанням контролю за виконанням рішень, що дало свої позитивні результати. 
Повністю виконано —  190 рішень, частково - 10. 
Виконання їх дало змогу провести короткий аналіз впливу управлінських рішень на якість та результативність навчально-виховної роботи.
Найголовнішим об’єктом вважаємо контроль за рівнем навчальних досягнень учнів, причому з введенням практики постійного відстеження результативності навчальної діяльності кожного школяра з кожного предмета з початку його ви¬вчення. Замість формування знань, умінь та навичок учнів основний акцент ставимо на їхній розвиток. З минулого навчального року введені ККР в 7-10 класах, які застосовані як форма забезпечення зворотного зв’язку, дозволяють коригувати діяльність вчителя та учня, їх результативність, виявляти резерви подальшого підвищення якості освіти.
Слід зазначити, що практика останніх років підтвердила правильність нашого шляху щодо системи збору та аналізу інформації про стан та результативність навчально-виховного процесу, проведено аналіз окремих показників. Хотілось би відзначити рівень об'єктивності, науковості та обґрунтованості аналізу досліджуваних показників. 
Ми керуємось визначенням, що обдарованість – це система, що розвивається протягом життя. Тому системно використовуємо форми роботи з учнями з метою запобігання зниженню результатів успішності.
В закладі розроблена програма "Обдарована дитина", яка передбачає:
- взаємопов’язані практичні методи поглиблення знань дітей із предмета;
- націленість методів на результат;
- індивідуальний підхід у роботі з дітьми;
- увагу і турботу педагога про дітей;
- щирий інтерес педагога до громадського життя;
- формування у батьків відповідного ставлення до виховання і розвитку дітей;
- формування творчого ставлення дітей до життя.
Для управління роботою з обдарованими дітьми розробляються за-ходів з підготовки учнів до участі у предметних олімпіадах усіх рівнів, конкурсах тощо. До відома, під керівництвом досвідченого наставника, вчителя математики Кізюріної О.В., учениця 7 класу Дворніченко Тетяна пройшла навчальний тренінг на базі Комунального закладу «Обласна спеціалізована школа-інтернат ІІ-ІІІ ступенів «Обдарованість» Харківської обласної ради».
Заклад цього року посів 2 місце  за участю та перемогами в ІІ (районному) етапі предметних олімпіад:
з зарубіжної літератури - 2, 3 місце (Ніколаєва А. та Борискіна Є.);
німецької мови - переможець ІІ туру та учасник ІІІ туру (Горшкова Л.);
історії – 3 місце, 10 клас (Борискіна Є.);
географії – 1 місце, 9 клас (Горшкова Л.), 2 місце (Борискіна Є.);
математики - 1 місце, 7 клас (Дворніченко Т.); 2 місце, 10 клас (Папірний Е.);
економіки - 2 місце, 9, 11 клас (Квітка М., Безкорсий Д.);
інформатики - 2 місце, 8, 9 клас (Садовой А., Квітка М.);
інформаційних технологій - 1місце, 9,10 клас (Квітка М., Папірний Е, );
біології - 1 місце, 10 клас (Борискіна Є), 2 місця 8, 9 класи (Костюченко А., Шамайда Д.), 3 місце 8 клас (Самофалова В.);
трудового навчання - 3 місце, 11,8, 9, 10 клас (Петренко В., Костюченко А., Шамайда Д., Бєлкін А.).                       У конкурсах: 
Бугера А. (Садова О.О.) – переможець обласного  етапу та зайняте 3 місце Всеукраїнського конкурсу есе "Я - європеєць" з нагородженням в посольстві Литви в м. Київ.
Ніколаєва А. та Романенко А. (Каліта О.М.) посіли перші місця в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу "Птах року";
Федченко А., Бугера А., Дегтярова А. (Каліта О.М., Тютюнник М.В., Дворніченко О.В.) - 1 місця у Всеукраїнському фестивалі - конкурсі "Молодь за здоровий спосіб життя"
Дворніченко Т. (Малютіна К.В.) нагороджена грамотою за перемогу в конкурсі літературної творчості "Єднаймося, браття мої!";
Борискіна Є. - переможець І етапу конкурсу ораторського мистецтва (Малютіна К.В.).
Учні 3, 4, 6 класів: Кропівцев Роман, Приходько Давид, Андрющенко О,  -  отримали добрі та відмінний результат з Міжнародного конкурсу інформатики та комп'ютерної вправності "Бобер" (Кізюрін В.А., Кізюріна О.В.). Чекаємо на результати учня Кізюріна В.А. з Харківського обласного конкурсу комп'ютерної графіки та анімації, на який роботи подавав Полєхін М.
Учні Дворніченко О.В. кожного року стають призерами обласної олімпіади юних геологів. Сьогоріч Ніколаєва А. стала переможцем цієї олімпіади та прийняла участь в заключному очному етапі.
Вчитель нім. мови та світової літератури Король Н.М. започаткувала участь у Всеукраїнському конкурсі шкільний проектів "Усна історія".
Безкоровайна А.О. взяла участь у Всеукраїнській акції "Моя Батьківщина - Україна" в номінації "Духовні святині Цареборисова".

Команда закладу стала призером (ІІІ місце) обласного етапу Всеукраїнського зльоту шкільних лісництв загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, (1 місце) обласної виставки юних природоохоронців "Зимовий вернісаж - 2016" (Каліта О.М.)

Танцювальний колектив закладу посів ІІ місце у районному конкурсі дитячої творчості "Весняні дзвіночки", Єремєєва Ангеліна ІІ місце "Вокал. Молодша група" (Малютіна К.В.). Зорянська І., Сумець К. стали учасниками районного конкурсу на кращого читача "Книгоманія - 2016" (Петренко В.Ф.).

Контроль за рівнем сформованості навичок читання проводиться з другого по четвертий класи як мінімум два рази на рік, результати його за¬носяться до спеціального журналу. Результатом високого рівня роботи в цьому напрямку є вдалий виступ випускників початкової школи на щорічному конкурсі «Кращий випускник початкової школи». Кравець Вікторія посіла другі місця з читання (Ісіченко М.В.) та природознавства (Загоруйко Н.Я.).

Щорічно адміністративному контролю підлягають визначені навчальними програмами обов'язкові види перевірок.
У практику ввійшло посеместрове планування контролю за результатами, проведення директорських контрольних робіт.

Детальний аналіз результатів контролю, що проводяться спільно з учителями, дає змогу відстежити причини як позитивних, так і негативних тенденцій та на їх основі приймати конкретні рішення.                 
Слід відзначити, що системна робота з аналізу планування дала свої результати і всі плани роботи як закладу загалом, так і окремих його структур відзначаються конкретністю як за змістом, так і за термінами виконання і виконавцями. Питання стану виконання річного плану роботи буде заслухано на засіданні педагогічної ради.
Систематично проводились наради із заступниками з питань планування роботи НВК, підсумків виконання плану за попередній період.
За потреби на ці наради запрошувалися інші працівники, представники органів учнівського та громадського самоврядувань. З метою координації всіх планів плануємо лише те, що можемо якісно виконати; за потреби оперативно й колегіально вносимо необхідні зміни; таким підходам навчаємо і наших вихованців. Спільно із заступниками здійснюється системний контроль за виконанням планів роботи всіх працівників закладу.
Саме зараз період розробки плану роботи на наступний навчальний рік і проводиться організаційна робота з його підготовки.
До відома учнів та їхніх батьків доведено можливості закладу щодо використання годин варіативної складової типових навчальних планів.
У класах відбулися збори батьків, на яких розглянуто питання використання годин варіативної складової, збираються заяви батьків учнів класів щодо введення  спецкурсів та предметів за вибором. 
Адміністрація постійно працює над профілактикою правопорушень та злочинності серед учнівської молоді.
Робота з профілактики злочинності здійснюється у НВК згідно чинного законодавства, зокрема, Закону України «Про Загальнодержавну програму «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року.
Керуємося Основними орієнтирами  виховання учнів 1-11 класів, затверджених наказом Міністерства освіти і  науки, молоді і спорту від 31.10.2011. № 1243. ЇЇ системність забезпечується взаємодією та узгодженням діяльності адміністрації НВК, психологічної служби закладу, методичного об’єднання класних керівників, Ради профілактики правопорушень між собою та відповідними  службами у справах дітей.
Пріоритетним напрямком є профілактика негативних явищ в учнівському середовищі; удосконалення роботи щодо попередження проявів дитячої жорстокості, агресивності, вчинення протиправних дій; забезпечення змістовного дозвілля для учнів. У контексті виховної проблеми закладу «Створення відповідних умов для формування та розвитку високоінтелектуальної свідомої особистості з громадянською позицією» профілактика негативних явищ серед учнів набуває особливого значення, оскільки виховання свідомого громадянина передбачає, зокрема, його перебування у сприятливому соціальному оточенні, насамперед, власній родині. 

Таким чином, одним із пріоритетних напрямків профілактичної роботи щодо попередження негативних явищ є робота з батьківською громадськістю та сім’ями, у  яких проживають діти пільгового контингенту.
З метою залучення батьківської громадськості до профілактичної роботи щодо попередження негативних явищ серед учнів, питання запобігання злочинності виносяться на розгляд класних та загальношкільних батьківських зборів. При НВК діє дорадчий орган – Рада НВК, до складу якої входять вчителі, батьки і старшокласники та рада профілактики злочинності. 
База даних про учнів групи ризику оновлюється в залежності від постановки на внутрішкільний облік чи зняття з цього обліку.
Практичним психологом впроваджується у навчально-виховний процес шкільна медіація.
Окремим напрямком роботи класних керівників та практичного психолога є робота з батьками. Родини, які потрапили у складні життєві обставини ( на обліку у НВК — 3 родини, у яких виховується 3 дітей шкільного віку) знаходяться  постійно у полі зору.
Слід відзначити, що діти-переселенці із зони АТО досить успішно адаптувалися в учнівському колективі НВК, органічно влилися у класні колективи.
З метою взаємодії з районними службами у справах дітей та підлітків, укладено меморандум про співробітництво між НВК та ВКМСД. 
На виконання  спільного наказу Мінмолодьспорту, МОЗу, МОНу, Мінсоцполітики, МВС, Держдепу з питань виконання покарань від 14.06.06 № 1983/388/452/221/556/596/106 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах», у НВК ведеться облік таких сімей, складено акти обстеження умов проживання. Учні, які проживають у таких сім’ях, мають громадські доручення у класах та залучаються до занять в гуртках ЦДЮТ.
Контрольно-аналітична діяльність щодо профілактики негативних явищ серед дітей та підлітків відображена у планах роботи закладу.
Соціальний захист дітей, які навчаються у НВК, здійснюється педагогічним колективом у тісній співпраці з відповідними службами та громадськими організаціями: сільською радою, службою у справах дітей РДА, районним центром соціальних служб у справах  сім’ї, дітей та молоді, сільською ветеранською організацією через здійснення профорієнтаційних, профілактичних, інформаційних, культурно-мистецьких заходів.
Всього в шкільному підрозділі навчається 89 дітей пільгових категорій, з них:
- дітей з багатодітних сімей – 47;
- дітей-напівсиріт – 9;
- дітей самотніх мам – 18;
- дітей-інвалідів – 2;
- дітей, що перебувають на внутрішкільному обліку – 4;
- дітей з родин, що потрапили у скрутне матеріальне становище – 9.
Інформація з питань соціального захисту дітей доводиться до відома педагогічних працівників закладу своєчасно і у повному обсязі на нарадах, педагогічних радах, засіданнях методичного об’єднання класних керівників та Ради профілактики правопорушень.
Багатодітні родини дошкільного підрозділу користуються 50% пільгою за оплату харчування. Для 95 учнів початкової ланки організовано безкоштовне харчування. 

Так, наказом «Про організацію харчування» призначено відповідальних за харчування, визначено їхні обов'язки, затверджено графік харчування, визначено заходи щодо обліку безкоштовного харчування. Результати контролю за роботою їдалень обговорено на нарадах при директору, класних та загальношкільних батьківських зборах, про що записано у відповідних протоколах. Прийняті рішення представлені в управлінських документах. 
Здійснюється своєчасна видача Єдиних квитків (згідно Журналу обліку видачі).
Спільно із заступниками належна увага приділялася питанням науково-методичної роботи, створено умови для дослідницької діяльності педагогів та визначено основні принципи методичної роботи:
1. Науковість
2. Зв’язок із життям, актуальність
3. Системність
4. Комплексний характер
5. Систематичність, послідовність, наступність, безперервність, масовість
6. Творчий характер
7. Конкретність
8. Спрямованість на виділення головного, істотного в підвищенні кваліфікації вчителів
9. Єдність теорії і практики
10. Оперативність, гнучкість, мобільність
11. Колективний характер
Цього навчального року у нас працювало 2 молодих спеціалістів (Мокра Н.М. та Черненко А.Ю.). Разом зі своїми наставниками Бугерою Н.В. та Кізюріним В.А.), з допомогою адміністрації вдалося скоординувати основні завдання. Так, учень молодого вчителя фізики Черненка А.Ю. посів ІІІ місце у районному етапі та брав участь в обласному етапі. 
Активною роботою відзначилися  шкільні методичні об'єднання (керівники: рідної та іноземної філології Чашка Н.П.; суспільствознавчих та природничо-математичних дисциплін  Каліта О.М.; початкових класів Бугера Н.В.; класних керівників Безкоровайна А.О.) та психолого – педагогічний семінар під головуванням Тютюнник М.В.
З дотриманням чіткого алгоритму проведеться роз¬поділ педагогічного навантаження на наступний навчальний рік.
Кадрова політика закладу у 2015/2016 навчальному році будувалась з урахуванням розвитку соціально - економічних відносин, рівня духовного відродження нації та реформування освіти. Ці зміни реалізовувались шляхом підвищення професійних вимог до вчителя, що обумовлене інтенсивністю оновлення, модернізацією основних компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти. Педагогічний колектив Червонооскільського НВК - це в основному висококваліфіковані вчителі адаптивного навчального закладу, що проявляється в здатності встановлювати відповідність між спектром пропонованих освітніх послуг та запитами територіальної громади, сім'ї та громадськості.
Адаптивність середовища в нашому закладі виражається  в її здатності створювати і підтримувати умови для продуктивної роботи педагогічних кадрів. 
Даного навчального року адміністрацією закладу відвідано 45 уроків та занять, з них 40 – на високому та достатньо – високому рівнях.
Найбільш характерними недоліками проведених уроків визначено:
- Нечітка тактика проведення уроку на основі його мети та завдань.
- Відсутня установка на кінцевий результат.
- Нераціонально використовується час уроку.
- Нераціонально проводиться перевірка виконання домашнього завдання, готовності учнів до уроку. 
- Відсутня мотивація навчальної діяльності учнів.
- Для учнів із високим рівнем навчальних можливостей — відсутні завдання підвищеної складності, творчі завдання; слабкий контроль оптимальності навантаження, недостатньо проводиться робота з попередження можливої перевтоми.
- Невмотивованість оцінювання.
Розв’язання актуальних проблем навчання та учіння можливе лише на основі широкого запровадження нових технологій. Освітяни нашого закладу, з метою викорінення недоліків, взяли участь у вебінарі для широкого кола вчителів «Як оцінити успішність сучасних учнів». Інтеграцію інформаційних технологій здійснює вчитель інформатики Кізюрін В.А. Сайт РМО вчителів інформатики Ізюмського району, розроблений ним, став  другим в обласному фестивалі освітніх Інтернет ресурсів.
Наші освітяни чітко визначають головну стратегію педагогічної діяльності: спрямування НВП на формування духовного світу особистості, утвердження загальнолюдських цінностей, розкриття потенційних можливостей і здібностей учнів. В нашому закладі є вчителі-майстри, вчителі–професіонали, які володіють знаннями з педагогіки та психології, мають необхідні вміння для здійснення ефективного управління дитячим колективом. 
У встановлені чинним Положенням про атестацію  терміни,  здійснено усі організаційні заходи щодо її проведення. Чітко керувалась робота атестаційної комісії І рівня. Спільно  створено для кожного члена комісії належні умови для вивчення роботи педагогів, що атестувалися. Проведено 5 засідань атестаційної комісії.  
Слід відзначити, що завдяки наявності внутрішніх чітких критеріїв оцінки діяльності педагогічних працівників, атестація відзначається відкритістю і гласністю, сприяє поглибленню товариських відносин у педагогічному колективі, є потужним мотивом фахового й особистісного зростання кожного педагога. 
За результатами цьогорічної атестації, яку було проведено на належному рівні: 
- Бугера Н.В., вчитель початкових класів, відповідає раніше встановленій кваліфікаційній категорії «Спеціаліст вищої категорії» та присвоєно педагогічне звання «старший вчитель». Вчителька брала участь в конкурсі «Класний керівник - 2016», Всеукраїнському конкурсі каналу «Плюс плюс» «Це наше – це твоє», її відеозвіт було презентовано на  районній конференції, присвяченій патріотичному вихованню;
- Садовій О.О., вчителю української мови,  встановлено кваліфікаційну категорію «Спеціаліст першої категорії». Також, брала участь в конкурсі «Класний керівник-2016» і посіла 1 місце в номінації «8-9 класи».
Велике значення надається самоосвіті вчителів. Друкованими роботами підтвердила педагогічну діяльність:
- Бугера Н.В. має публікацію в Учительському журналі «Вчимося бути патріотами».
У Червонооскільському НВК виховна робота спрямована на реалізацію завдань, поставлених у галузевих нормативних документах та спланована відповідно до «Основних орієнтирів виховання учнів 1-11 класів ЗНЗ України», затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243.
Класні керівники 1-11 класів постійно ведуть  роботу з учнями щодо пропаганди здорового способу життя, профілактики негативної поведінки.
Відповідно, протягом року проводилася робота з дітьми пільгового контингенту. Було відвідано сім’ї, де виховуються ці діти, вивчено матеріально – побутові умови, складено відповідні акти. Діти з пільгового контингенту залучаються до гурткової роботи, беруть участь у класних та загальношкільних заходах, спортивних змаганнях.
Неможливо оцінити рівень культури та вихованості дитини кількістю проведених виховних заходів. У виховній роботі труд вчителя  – неоціненний. Він спрямовує та надихає, відкриває нові горизонти й можливості, допомагає зростити зернятко таланту й підживлює його своєю вірою.
Комплекс виховної роботи координує шкільне об’єднання «Знак». Шкільне учнівське самоврядування існує у формі президентсько - парламентської республіки. 

Організація має президента, якому підпорядковуються Прем’єр-міністр та Спікер. Прем’єр-міністр очолює Кабінет міністрів, Спікер є координатором старостату. 
Структура організації передбачає діяльність Міністерств:
- Міністерства освіти;
- Міністерства культури;
- Міністерства фізкультури і спорту;
- Міністерства інформації;
- Міністерства екології;
- Міністерства дисципліни та правопорядку.
Є також волонтерська група з пропаганди здорового способу життя, в якій працює практичний психолог. Кожен клас має свій актив на чолі із старостою, більшість учнів мають постійні чи тимчасові доручення. Для проведення загальношкільних заходів створюються творчі групи з числа Міністрів, старост та класних активів.
До компетенції ППР «Знак» відносяться питання щодо організації життєдіяльності учнівського колективу, регулювання різних ситуацій, створення різновікових творчих груп та трудових бригад.
НВК має свій гімн, прапор.
Педагогічний колектив працює над проблемою розвитку творчих здібностей учнів і вчителів на рівні європейських стандартів, має великий досвід організації і проведення екскурсій пізнавально - розвивального характеру, участі в різнопланових проектах (економічних, екологічних, волонтерських) в межах міста, області, країни. Учні постійно відвідують театри, музеї, зоопарки, еко-парки, знайомляться з історичними місцями та пам’ятками рідного краю. Такий вид робіт значно згуртовує весь шкільний загал, стимулює формування громадської, комунікативної, природознавчої та соціальної компетентностей.

З’ясовано, що у стосунках вихователів і вихованців переважають принципи «Педагогіки радості». Колектив має емоційно насичене життя; діти й учителі відчувають себе захищено; стиль стосунків адміністрації та вчительського загалу більш демократичний; загальний психологічний клімат  — здоровий.
Однією із першочергових щоденних  турбот залишається здоров’я учнівської молоді. Так, у процесі внутрішнього контролю за уроками та позакласними заходами зверталась увага на дотримання санітарно-гігієнічних норм щодо організації навчально-виховного процесу, щодо формування здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичної, психічної, соціальної і духовної складових здоров'я. Ініційовано та знайдено активну підтримку педагогічного колективу, батьків, органів учнівського самоврядування щодо впровадження у навчальний процес власних концепцій, а саме: збільшення рухової активності учнів під час уроків та в позаурочний час (години здоров'я, фізкультпаузи та фізкультхвилинки, ранкова зарядка), організація позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя (години класних керівників, спортивні свята, робота гуртка). 
Спільно з класними керівниками, учителями фізичної культури, медичною сестрою відповідно до чинної Інструкції наказом проведено розподіл учнів на групи для занять на уроках фізкультури, затверджено списки учнів, віднесених до підготовчої та спеціальної груп. Так, за останні два роки кількість учнів, які були віднесені до підгот. та спецмед. груп зменшилась.
Шкільна команда була залучена до участі в обласній військово – патріотичній грі «Джура (Сокіл)», посіла в районі ІІ місце з 4 – борства та ІІІ місця з волейбола і легкої атлетики (Євченко М.О.). 
Команда футболістів, яку підтримує Федченко В.В., постійно бере участь у спортивних змаганнях громад. 
Упродовж навчального року відповідно до вимог чинного Положення організовано медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням школярів, здійснювався контроль за його дотриманням. Це значною мірою сприяло вивченню фізичних можливос¬тей школярів, підвищенню якості та результа¬тивності уроків фізичної культури, контролю за фізичним розвитком окремих школярів. (Питання стану фізичного розвитку школярів та фізичного виховання  заслухано на засіданнях педагогічної ради).
Спільно із заступником з навчальної роботи вживались заходи щодо відповідності розкладу уроків педагогічним та санітарно-гігієнічним вимогам.    
Медичне обслуговування учнів та працівників здійснювалося АЗПСМ первинної медико – санітарної допомоги с. Червоний Оскіл, із якою укладено відповідний договір. 195 учнів своєчасно пройшли медичний огляд. Спільно з медичною сестрою Глуходід Н.М. проведено інди¬відуальні бесіди з батьками щодо своєчасного проходження медичного огляду їхніми дітьми та профілактичних щеплень. Питання стану медичного обслуговування, роботи з профілактики захворювань серед школярів та вихованців заслухано на педраді №1 від 18.03.2016.
У підсумку це призвело до поліпшення навчання працівників та учнів старших класів діям щодо надання долікарської допомоги.
На постійному контролі тримається питання охорони праці та безпеки життєдіяльності учнів і працівників. Виконання їх повною мірою забезпечило дотримання правил техніки безпеки, виробничої санітарії, пожежної безпеки. Продовжуються вестись журнали з БЖД, а саме: «Журнал реєстрації вступного інструктажу з безпеки життєдіяльності», «Журнал реєстрації цільового інструктажу з безпеки життєдіяльності», журнали реєстрації первинного, позапланового, цільового інструктажів з безпеки життєдіяльності для учнів у кабінетах інформатики, хімії, фізики, біології, трудового навчання, Захисту Вітчизни, у спортзалі та по класах, «Журнал реєстрації інструкцій з безпеки життєдіяльності», «Журнал обліку видачі інструкцій з безпеки життєдіяльності», «Журнал реєстрації видачі актів Н-Н та Н-Т по Червонооскільському НВК». 
Упродовж звітного періоду   зареєстрованих травм, отриманих в побуті та під час навчального процесу як з учнями, так і з працівниками не було.
Імідж нашого навчального закладу, який цілісно розкриває сенс його існування і є своєрідною заявою щодо значущості діяльності шкільного та дощкільного підрозділу, зростає.
Переконатися в цьому допомагає наш сайт, який нині виконує такі основні завдання:
• надає публічну довідкову інформацію про заклад;
• інформує батьків та громаду про насичене життя та навчальну діяльність, досягнення та успіхи;
•звітує про виховну та оздоровчу роботу з учасниками навчально – виховного процесу.
З метою формування спілкувальної культури проводиться робота  для батьків, які вперше ведуть дітей до школи. Надається шкільним психологом Тютюнник М.В. кваліфікована діагностична та консультативна допомога учням, батькам, педагогам з найрізноманітніших питань. Проводиться періодичне опитування, анкетування батьків та учнів з метою визначення міри їхньої задоволеності освітніми послугами.
Батьківський комітет НВК постійно  бере участь у вирішенні найважливіших питань щодо виховання учнів, створюючи сприятливе підґрунтя для ефективної співпраці педагогічного, учнівського та батьківського колективів. 

Ефективно вирішуються фінансово-господарські проблеми навчального закладу в органах державної влади та місцевого самоврядування. До цієї роботи залучено сесію та виконком сільської ради, членів ради закладу, підприємства та організації. У минулому навчальному році заклад отримав благодійну допомогу у вигляді;
•  фінансової матеріальної допомоги від ТОВ "Чарівний лан"- 9 тис.785    грн; з них - 8 тис. (за 2 місце в конкурсі- огляді готовності закладів до початку навчального року; 1 тис. - для подарунків майбутнім першокласникам; 785 грн. - на квитки для поїздки переможців до м. Київ);
• систематичної благодійної батьківської  допомоги —  близько 15 тис грн;
• В рамках реалізації проекту Міжнародної організації з міграції «Всебічна стабілізаційна підтримка ВПО та постраждалого населення в Україні» - 44 тис.700 грн. з них:
- 32 тис. на облаштування спортивного майданчика переносними та стаціонарними лавками;
- 6 тис.700 для придбання канц. товарів, альбомів, акварельних фарб для роботи табору з денним перебуванням та дошкільного підрозділу;
- 6 тис. для закупівлі алкідної фарби.
• неоціненна допомога матеріалами та виконаною роботою ФОП "Федченка В.В." в реконструкції музичної зали;
Кошти благодійників були використані на визначені цілі. Інші кошти відповідно до першочергових завдань (підтверджені чеками та накладними). Детальний контроль забезпечувався членами ревізійної комісії, звітування про це відбудеться  на загальношкільних батьківських зборах.
Варто відмітити роботу вчителя трудового навчання Петренко О.М. в поповненні  бази шкільної майстерні матеріалами, інструментами та знаряддями спонсорським коштом. За його ініціативи в 2015/2016 н.р. було організовано 2 виставки дитячих виробів «Цареборисівський вернісаж», «Мальовнича Слобожанщина» та продовжується формування картинної галереї. Роботи вихованців Петренка О.М. неодноразово виставлялись  на обласній виставці декоративно – прикладного мистецтва.
Відповідно до плану роботи відбулися тематичні загальношкільні батьківські збори (явка на останні становить 73 особи, 35% від загальної кількості батьків), на яких поряд з іншими питаннями роз'яснювали батькам обов'язки та відповідальність за розвиток дітей та здобуття ними повної загальної середньої освіти, зверталася увага на попередження дитячого травматизму, дитячої бездоглядності, на правильне харчування дітей, дотримання санітарно-гігієнічних норм проживання, організація роботи табору з денним перебуванням тощо.
За звітний період на роботу закладу не надійшло скарг. Зареєстровано 32 звернення громадян.
Ужито низку практичних заходів з підготовки закладу до роботи в осінньо-зимовий період. Результатом їх виконання стало дотримання теплового режиму у всіх навчальних приміщеннях. Упродовж року забезпечено чіткий контроль за споживанням паливно-енергетичних ресурсів.
Переді мною стояло завдання прозвітувати про свій вклад у розвиток закладу, розкрити, який вплив на нього мали прийняті управлінські рішення.
Я зупинилась на основних питаннях моєї управлінської діяльності, але ще було чимало короткотривалих та довготривалих поточних питань, які хоч і були дрібними, проте вимагали певного часу і зусиль для їх вирішення. Головне те, що ми, визначивши перспективні напрями розвитку Червонооскільського НВК, успішно працюємо над їх реалізацією.
Тому на найближчу перспективу основними векторами своєї діяльності вважаю роботу з подальшої реалізації пріоритетних напрямів розвитку закладу.
Пріоритетними напрямками роботи у 2016/2017 навчальному році є:
• робота з обдарованими дітьми, дітьми, які потребують посиленої уваги та з особливими потребами; 
• підготовка випускних класів до ЗНО;
• удосконалення системи оцінювання на основі нових критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів;
• інформатизація навчального процесу, впровадження мультимедійних та комп'ютерних технологій;
• впровадження проектних технологій та залучення учнів до суспільної акції школярів України «Громадянин»;  
• упровадження допрофільної підготовки школярів та вдосконалення профільного навчання;
• підвищення професійного та методичного рівня педагогів.
Шановні учасники зборів. На цьому я закінчую свій звіт.
Щиро вдячна педагогічному колективу за щоденну наполегливу працю, творчість і винахідливість. Щиро вдячна всім працівникам підрозділів за вклад кожного у виконання своїх обов’язків. Особливо хочу подякувати  своїм заступникам за розуміння, підтримку, творчість, ініціативність, наполегливість. Спільна робота адміністрації, педагогів, учнів, батьків дала змогу нашому закладу забезпечити оптимальні умови для життєтворчості та самореалізації особистості; формувати поняття значимості української мови, як державної; утверджувати здоровий спосіб життя, як невід’ємного елемента загальної культури особистості. І все це заради наших дітей, бо діти – то є оцінка нашого життя, його зміст і продовження.
Життєва істина насправді проста:
Необхідно прагнути до знань не заради суперечок, не для презирства інших, не заради вигоди, влади, а заради того, щоб бути корисним у житті.
Бажаю Вам усім  доброго літнього відпочинку, зичу, щоб ми і наші діти після великих канікул повернулися вільними, толерантними, конкуренто-спроможними.

Дякую за увагу!

Категорія: Мої файли | Додав: chervony_oskil
Переглядів: 547 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz