В листопаді 2016 року з учнями 2-Б класу проведено тренінгове заняття «Пам’ятаємо – знаємо», на якому учні за допомогою вправ та ігор удосконалювали свою пам’ять.
Гра «Хто відгадає?»
Мета: розвиток зорової пам’яті, уваги.
Психолог описує який-небудь із предметів, що є у кімнаті так, щоб учні його відгадали.
Визначається переможець, який відгадав найбільшу кількість предметів.
Гра «Бабуся складає у свою валізу»
Мета: розвиток механічної та слухової пам’яті.
Психолог починає розповідь: «Бабуся складає у свою валізу гребінець», а наступний гравець має повторити вже сказане, додавши свій предмет: «Бабуся складає у свою валізу гребінець і … капці тощо». Гра триває доти, доки ряд не стає таким довгим, що його вже не можна відтворити.
Вправа «Запам’ятай порядок».
Мета: розвиток зорової пам’яті, спостережливості.
Група шикується в довільному порядку в шеренгу. Обирають ведучого. Ведучий запам’ятовує порядок, за яким учні стоять в шерензі й виходить з кімнати на 30-40 с. За цей час шеренга переміщується, а ведучий має відновити порядок. (Можна змінювати зовнішність – пов’язати шарф, взяти в руки якісь речі тощо).
|