Четверг, 28.03.2024, 23:34
Сайт комунального закладу "Опорна школа "Оскільський ліцей Оскільської сільської ради 
Ізюмського району Харківської області""
2022/2023 навчальний рік
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Рекомендації шкільного психолога [24]
Рекомендації шкільного психолога
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
У категорії матеріалів: 24
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 »


Булінг (builying, від англ.buily – хуліган, забіяка, грубіян, насильник) визначається як пригноблення, дискримінація, цькування. Булінг – це соціальне явище, характерне переважно для організованих дитячих колективів, у першу чергу, школі.

Рекомендації шкільного психолога | Переглядів: 369 | Додав: chervony_oskil | Дата: 16.09.2019 | Коментарі (0)

З дітьми старшої групи дошкільного підрозділу проведено психологічне заняття «У світі настрою»...

Рекомендації шкільного психолога | Переглядів: 410 | Додав: chervony_oskil | Дата: 25.09.2018 | Коментарі (0)

У вересні 2017 року з учнями 7 класу проведено годину психолога «Здоровий спосіб життя – це модно» з використанням гри «Крок за кроком», розробленою Всеукраїнським громадським центром «Волонтер» за підтримки Представництва дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Використані ігрові картки: «жовті» - значення загальнолюдських цінностей у житті людини. Здоров’я як цінність, «зелені» - гігієна як основа здорового способу життя.

Рекомендації шкільного психолога | Переглядів: 532 | Додав: chervony_oskil | Дата: 15.09.2017 | Коментарі (0)

10 та 17 лютого 2017 року, за участю практичного психолога, в Оскільському НВК відбулися батьківські збори в кожному класі з метою усвідомлення цінності життя кожної людини, ознайомлення батьків з деякими віковими особливостями учнів молодшого шкільного, підліткового віку; усвідомлення важливості ролі сім’ї в життєдіяльності дитини; спонукати їх до спілкування з дітьми на емоційному рівні, будуючи з ними довірливі стосунки.

Рекомендації шкільного психолога | Переглядів: 487 | Додав: chervony_oskil | Дата: 17.02.2017 | Коментарі (0)

В грудні 2016 року з учнями 8 класу була проведена гра «Крок за кроком». Мета гри: сприяти набуттю учасниками певного комплексу знань та формуванню у них навичок відповідальної поведінки щодо власного здоров’я, зокрема, прийняттю виважених рішень, усвідомлення проблем ВІЛ/СНІД та інших наслідків ризикованої поведінки, виробленню власного ставлення до широкого кола питань, пов’язаних зі здоровим способом життя.

Рекомендації шкільного психолога | Переглядів: 604 | Додав: chervony_oskil | Дата: 23.12.2016 | Коментарі (0)

В листопаді 2016 року з учнями 2-Б класу проведено тренінгове заняття «Пам’ятаємо – знаємо», на якому учні за допомогою вправ та ігор удосконалювали свою пам’ять.

Рекомендації шкільного психолога | Переглядів: 463 | Додав: chervony_oskil | Дата: 30.11.2016 | Коментарі (0)

В листопаді 2016 року з учнями 7 класу проведено годину психолога «Як впоратися з лихослів’ям?» Учні удосконалювали свої навички спілкування без використання «лайливих» слів, навички саморегуляції.

Рекомендації шкільного психолога | Переглядів: 526 | Додав: chervony_oskil | Дата: 17.11.2016 | Коментарі (0)

У жовтні 2016 року з дітьми старшої групи дошкільного підрозділу проведено психологічне заняття «Вчимося розуміти товариша». Діти вчилися за виразом обличчя розрізняти настрій один одного; ділилися досвідом, як можна швидко помиритися з другом, якщо посварилися та отримали поради від песика Гавчика.

 

Рекомендації шкільного психолога | Переглядів: 523 | Додав: chervony_oskil | Дата: 17.10.2016 | Коментарі (0)

У вересні 2016 року з учнями 3 класу проведено годину психолога «Долаємо негативні емоції». Основна мета: навчити учнів розрізняти  основні емоційні стани людини за зовнішніми ознаками; формувати вміння визначати та обирати позитивні думки, які попереджають виникнення стресових станів.

Рекомендації шкільного психолога | Переглядів: 644 | Додав: chervony_oskil | Дата: 17.09.2016 | Коментарі (0)

1. В перші дні перебування в дитячому садку залишайте дитину на 2-3 години, поступово збільшуючи час знаходження в дитсадку. Не запізнюйтесь, хоча б у перші дні забирайте дитину вчасно.

2. Не поспішайте відразу забрати дитину додому. Побудьте з дитиною на ігровому майданчику, разом подивіться, як гуляють діти, чим займаються, як спілкуються один з одним та вихователем.

Рекомендації шкільного психолога | Переглядів: 651 | Додав: chervony_oskil | Дата: 09.05.2015 | Коментарі (0)


1-10 11-20 21-24
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz