Статистика |
Онлайн всего: 1 Гостей: 1 Пользователей: 0 |
|
У категорії матеріалів: 24 Показано матеріалів: 11-20
Булінг (builying, від англ.buily – хуліган, забіяка, грубіян, насильник) визначається як пригноблення, дискримінація, цькування. Булінг – це соціальне явище, характерне переважно для організованих дитячих колективів, у першу чергу, школі. |
З дітьми старшої групи дошкільного підрозділу проведено психологічне заняття «У світі настрою»... |
У вересні 2017 року з учнями 7 класу проведено годину психолога «Здоровий спосіб життя – це модно» з використанням гри «Крок за кроком», розробленою Всеукраїнським громадським центром «Волонтер» за підтримки Представництва дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ). Використані ігрові картки: «жовті» - значення загальнолюдських цінностей у житті людини. Здоров’я як цінність, «зелені» - гігієна як основа здорового способу життя. |
10 та 17 лютого 2017 року, за участю практичного психолога, в Оскільському НВК відбулися батьківські збори в кожному класі з метою усвідомлення цінності життя кожної людини, ознайомлення батьків з деякими віковими особливостями учнів молодшого шкільного, підліткового віку; усвідомлення важливості ролі сім’ї в життєдіяльності дитини; спонукати їх до спілкування з дітьми на емоційному рівні, будуючи з ними довірливі стосунки. |
В грудні 2016 року з учнями 8 класу була проведена гра «Крок за кроком». Мета гри: сприяти набуттю учасниками певного комплексу знань та формуванню у них навичок відповідальної поведінки щодо власного здоров’я, зокрема, прийняттю виважених рішень, усвідомлення проблем ВІЛ/СНІД та інших наслідків ризикованої поведінки, виробленню власного ставлення до широкого кола питань, пов’язаних зі здоровим способом життя. |
В листопаді 2016 року з учнями 2-Б класу проведено тренінгове заняття «Пам’ятаємо – знаємо», на якому учні за допомогою вправ та ігор удосконалювали свою пам’ять. |
В листопаді 2016 року з учнями 7 класу проведено годину психолога «Як впоратися з лихослів’ям?» Учні удосконалювали свої навички спілкування без використання «лайливих» слів, навички саморегуляції. |
У жовтні 2016 року з дітьми старшої групи дошкільного підрозділу проведено психологічне заняття «Вчимося розуміти товариша». Діти вчилися за виразом обличчя розрізняти настрій один одного; ділилися досвідом, як можна швидко помиритися з другом, якщо посварилися та отримали поради від песика Гавчика.
|
У вересні 2016 року з учнями 3 класу проведено годину психолога «Долаємо негативні емоції». Основна мета: навчити учнів розрізняти основні емоційні стани людини за зовнішніми ознаками; формувати вміння визначати та обирати позитивні думки, які попереджають виникнення стресових станів. |
1. В перші дні перебування в дитячому садку залишайте дитину на 2-3 години, поступово збільшуючи час знаходження в дитсадку. Не запізнюйтесь, хоча б у перші дні забирайте дитину вчасно.
2. Не поспішайте відразу забрати дитину додому. Побудьте з дитиною на ігровому майданчику, разом подивіться, як гуляють діти, чим займаються, як спілкуються один з одним та вихователем. |
|
|
|