Четверг, 18.04.2024, 21:16
Сайт комунального закладу "Опорна школа "Оскільський ліцей Оскільської сільської ради 
Ізюмського району Харківської області""
2022/2023 навчальний рік
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

13:55
Звіт директора ліцею

Звіт директора КЗ «Опорна школа «Оскільський ліцей Оскільської сільської ради Ізюмського району Харківської області»» Загоруйко Н.Я. відбудеться у приміщення ліцею 18 червня 2019 року о 9.00.

18.06.2019

 

Протокол №1

Загальних зборів (конференції) учасників

освітнього процесу Оскільського ліцею

Порядок денний:

1. Вибори лічильної комісії.

2. Звіт директора ліцею Загоруйко Н.Я. про вклад у розвиток закладу та вплив управлінських рішень за 2018/2019 навчальний рік.

3. Оцінка діяльності директора ліцею Загоруйко Н.Я..

4. Інформація лічильної комісії про результати голосування.

 

Голова – Романкевич С.Ю.

Секретар – Садова О.О.

 

1.СЛУХАЛИ:

Романкевича С.Ю., який запропонував до лічильної комісії обрати:

Кіт В.Ф. – голова

Кропівцева О.Ю.– член комісії

Тютюнник М.В. – член комісії

 

УХВАЛИЛИ:

до лічильної комісії обрати : Кіт В.Ф., Кропівцеву О.Ю., Тютюнник М.В..

 

2.СЛУХАЛИ:

Загоруйко Н.Я., директора Оскільського ліцею, про роботу за 2018/2019 навчальний рік. Протягом звітного періоду управління ліцеєм здійснювалось згідно Статуту, правил внутрішнього розпорядку, колективного договору, дотримуючись посадових обов'язків, законодавства України та інших нормативних актів, що регламентують роботу закладу. Основний акцент звернено на дотримання всіма учасниками навчально-виховного процесу норм чинного законодавства.

Питання освітньої роботи та її ре­зультативності виносилися на загальношкільні батьківські збори, предметом особливої уваги вони були на кожних класних батьківських зборах.

Наталія Яківна висвітлила питання обліку учнів та охоплення їх освітою, системи контролю за відвідуванням учнів, організаційної роботи з виготовлення та замовлення документів про освіту, про ефективну роботу гуртків, якісне планування засідань педради та контроль з боку адміністрації за рівнем досягнень. Прозвучав аналіз участі учнів в олімпіадах різних рівнів, конкурсах, турнірах; моніторингових дослідженнях. До відома громадськості доведено про роботу з профілактики злочинності, негативних проявів дитячої жорстокості. Кадрова політика закладу реалізовувалась шляхом підвищення професійних вимог до вчителя. Однією з першочергових турбот лишається здоров’я учнівської молоді. Згідно Статуту закладу, використовується право укладати угоди про співробітництво з науковими установами інших країн. Організовано активну співпрацю вчителів, вихователів, практичного психолога, батьків. Результатом такої співпраці стало суттєве поліпшення вивчення індивідуальних можливостей дітей, надання практичної допомоги батькам, учителям, вихователям з питань здійснення особистісно зорієнтованого навчання, спільна підготовка і проведення батьківських зборів в 11 класі, активна участь батьків у бесідах на психолого-педагогічну тему.

Ефективністю відзначалася система контролю за відвідуванням учнями навчальних занять. Персонально здійснювався щоденний контроль за відвідуванням закладу освіти, спільно з класним керівником та вихователем з’ясовувалась причина відсутності на уроках та заняттях. Учні, які тимчасово не відвідували ліцей, подавали медичні довідки чи письмові пояснення батьків про причини відсутності. Завдяки якісному плануванню засідань педради та підготовки їх, зміни підходів до форм проведення засідань, педрада стала вагомим джерелом підвищення педагогічної майстерності членів педагогічного колективу.

Дійсно, після запуску НУШ, матеріально - технічна база закладу поповнилась сучасним обладнанням та новими модульними меблями. Однак, попри всі технологічні новації, найголовніша роль у реформуванні української школи залишається за вчителем.

Інформація з питань соціального захисту дітей доводиться до відома педагогічних працівників закладу своєчасно і у повному обсязі на нарадах, педагогічних радах, засіданнях методичного об’єднання класних керівників та Ради профілактики правопорушень.

Багатодітні родини ЗДО користуються 50% пільгою за оплату харчування. Для 87 учнів початкової ланки та 6 дітям, батьки яких є учасниками бойових дій та брали участь в АТО; 12 дітям з малозабезпечених родин за рахунок коштів громади організовано безкоштовне харчування. Так, наказом «Про організацію харчування» призначено відповідальних за харчування, визначено їхні обов'язки, затверджено графік харчування, визначено заходи щодо обліку безкоштовного харчування. Результати контролю за роботою їдалень обговорено на нарадах при директору, класних та загальношкільних батьківських зборах, про що записано у відповідних протоколах. Прийняті рішення представлені в управлінських документах.

Даного навчального року адміністрацією закладу відвідано 81 урок та занять, з них 69 – на високому та достатньому рівнях. Один із найефективніших підходів до навчання – предметне інтегрування. Вдалих результатів досягли вчителі, робота в парах яких виявилась сучасною та результативною це:

- Каліта О.М. та Владикін К.П.;

- Дворніченко О.В. та Кізюріна О.В.;

- Дворніченко О.В. та Малютіна К.В.;

- Толкачова О.В. та Загоруйко Н.Я.

Розв’язання актуальних проблем навчання та учіння можливе лише на основі широкого запровадження нових технологій. Освітяни нашого закладу, з метою викорінення недоліків, беруть участь у фахових вебінарах для широкого кола вчителів.

Слід відзначити, що завдяки наявності внутрішніх чітких критеріїв оцінки діяльності педагогічних працівників, атестація відзначається відкритістю і гласністю, сприяє поглибленню товариських відносин у педагогічному колективі, є потужним мотивом фахового й особистого зростання кожного педагога.

На постійному контролі тримається питання охорони праці та безпеки життєдіяльності учнів і працівників. Виконання їх повною мірою забезпечило дотримання правил техніки безпеки, виробничої санітарії, пожежної безпеки. Ведуться всі журнали з БЖД.

Ужито низку практичних заходів з підготовки закладу до роботи в осінньо-зимовий період. Результатом їх виконання стало дотримання теплового режиму у всіх навчальних приміщеннях. Упродовж року забезпечено чіткий контроль за споживанням паливно-енергетичних ресурсів.

 

3.СЛУХАЛИ:

Романкевича С.Ю., який запропонував дати оцінку діяльності директора закладу Загоруйко Н.Я. шляхом відкритого голосування.

 

УХВАЛИЛИ:

Дати оцінку діяльності директора Оскільського ліцею шляхом відкритого голосування.

4.СЛУХАЛИ:

Кіт В.Ф., голову комісії, яка оголосила результати голосування, в якому прийняло участь 46 чоловік:

За – 46

Утримались – 0

Проти – 0

 

УХВАЛИЛИ:

Роботу директора закладу Загоруйко Н.Я. визнати задовільною.

 

Голова: Романкевич С.Ю.

 

Секретар: Садова О.О.

 

 

 

Переглядів: 374 | Додав: chervony_oskil | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Июнь 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz