Четверг, 25.04.2024, 07:51
Сайт комунального закладу "Опорна школа "Оскільський ліцей Оскільської сільської ради 
Ізюмського району Харківської області""
2022/2023 навчальний рік
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [30]
Накази директора НВК [22]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 71
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Звіт директора Оскільського НВК за 2016/2017 навчальний рік
07.06.2017, 11:55
Протягом звітного періоду управління НВК здійснювалось згідно Статуту, правил внутрішнього розпорядку, колективного договору, дотримуючись посадових обов'язків, законодавства України та інших нормативних актів, що регламентують роботу закладу. Основний акцент звернено на дотримання всіма учасниками навчально-виховного процесу норм чинного законодавства.

Питання навчально-виховної роботи та її ре­зультативності виносилися на загальношкільні батьківські збори, предметом особливої уваги вони були на кожних класних батьківських зборах. Тому сьогодні я зупинюся лише на най­важливіших, на мою думку, питаннях управління.

За навчальним закладом закріплено територію обслуговування, на якій станом на 01.09.2016 прожи­ває 187 дітей і підлітків віком від 6 до 18 років, які ще не здобули середню освіту та 16 дітей – переселенців. На­вчається у шкільному підрозділі (враховуючи переселенців) 198 дітей, у загально­освітніх навчальних закладах району - 10 дітей, ще 4 - на ос­новних відділеннях вищих навчальних закладів І—II рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладах, які дають повну загальну середню освіту - 4 дитини. 

Чисельність дітей від 0 до 6 років становить 68, дітей переселенців -56. Всього вихованців дошкільного підрозділу на 05.05.2017 – 43 дитини. 

Зібрано підтверджувальні довідки про навчання дітей і підлітків території обслуговування, які навчаються в інших навчальних закладах.

Питання охоплення дітей освітою заслуховувалось на нарадах при директорові.

Під час проведення комплектації класів враховуються площі класних кімнат, а також місце проживання дітей, що сприяло якісній організації підвозу до закладу і додому тих учнів, що проживають на від­стані понад 3 км. Здійснювався підвіз до дошкільного підрозділу Капитолівського НВК дітей віком від 3 до 6 років у кількості 15 осіб. 

Організовано активну співпрацю вчителів, вихователів, медичного працівника, практичного психо­лога, батьків. Результатом такої співпраці стало суттєве поліпшення вивчення індивідуальних можливостей та стану здоров'я першокласників, надання практичної допомоги батькам, учителям, вихователям з питань здійснення особистісно зорієнтованого навчання, спільна підготовка і проведення батьківських зборів в 11 класі, активна участь батьків у бесідах на психолого-педагогічну тему. Сподіваюсь, що така співпраця буде не лише про­довжуватися, а й розширюватися.

Питаннями зарахування та відрахування учнів упродовж навчального ро­ку здійснювалась на підставі всіх документів (заяви батьків, медичні карти, копії свідоцтв про народження), підкріплювалось наказом.

Вживалися заходи щодо ознайомлення учнів та їхніх батьків з умовами зарахування до за­кладу, статутом, правилами трудового розпо­рядку. Класи створено відповідно до кількості поданих заяв про зарахування до закладу згідно з нор­мативами їх наповнюваності, встановленими законодавством, та дотриманням санітарно- гігієнічних вимог щодо площі на одного учня. 

Здійснено організаційну роботу з розробки календарних планів.

Виконувалися позапланові заходи щодо охоп­лення навчанням дітей п’ятирічного віку.

Ефективністю відзначалася система контролю за відвід­уванням учнями навчальних занять. Персонально здійснювався щоденний контроль за відвідуванням навчального закладу, спільно з класним керівником та вихователем з’ясовувалась причина відсутності на уроках та заняттях. Учні, які тимчасово не від­відували НВК, пода­вали медичні довідки чи письмові пояснення батьків про причини від­сутності. Взагалі, питання відвідування знаходило своє систематичне відображення на нарадах при директорові. 

26.05.2017 на спільній педагогічній раді та раді НВК було вирішено 18 учнів закладу нагородити Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні».

180 учнів планується пере­ведено до наступних класів. Планується вручити 19 свідоцтв про базову загальну середню освіту.

Атестатів про повну загальну середню освіту буде вручено 16 випускникам. Маємо надію на 2 срібні медалі.

Проводилась організаційна робота з підготовки матеріалів для замовлення документів про неповну та повну середню освіту. 

Навчально-виховний процес здійснювався відповідно до робочого навчального плану та плану ро­боти закладу затвердженого на засіданні ради НВК. 

Учні 10-11 класів на­вчалися за універсальним профілем. 

Організовано роботу 7 гуртків від Центру дитячої та юнацької творчості та 1 гуртку ДЮСШ, в яких адміністрація закладу на­магалася створити сприятливі умови для занять. Гуртківці «ВЕБ-дизайну» (Кізюрін В.А.) взяли участь в обласному проекті з вивчення програмування ДОЦ, обласному фестивалі – конкурсі комп’ютерної графіки та анімації (Садовий Д. та Бугера В. очікують на результат) та міжнародному конкурсі з інформатики і комп’ютерного мислення «Бобер» (Курицький, Кропівцев, Говтва Вікт. «відмінні сертифікати»). «Юні журналісти» (Король Н.М.) взяли участь у конкурсі творчих робіт «Я - журналіст», зняли та презентували на відеохостінгах 8 роликів та фільмів. Керівник «Історичного краєзнавства» (Безкоровайна А.О.) брала участь у підготовці матеріалів до друку збірки поезій «Оскільська лірика». Значні досягнення-перемоги на теренах області та України у вихованців гуртку «Юні екологи» та творчої групи вчителів Каліти О.М., Дворніченко О.В.. практичного психолога Тютюнник М.В.: 1м. в обласному етапі Всеукраїнського конкурсу «Птах року» (Ніколаєва А.); 1м. в обласній акції «Молодь за здоровий спосіб життя» (Говтва Т., Ракова В., Дворніченко Т.); 3м. – обласний конкурс учнівських науково – дослідницьких робіт «Валеологічна культура – вибір 21 ст.» та 3м. в І обласному етапі Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об’єктиві натураліста» (Бугера А.). Від Ізюмського району вихованці Каліти О.О. та Дворніченко О.О. взяли участь у щорічній відкритій обласній комплексній природничій олімпіаді, присвяченій Міжнародному Дню Землі. Малютіна К.В., на заняттях гуртка «Вокальний» формує у вихованців навички співочої установки, музичної пам'яті, співочого дихання та виразності. В їх численних виступах перегукуються: ціннісне ставлення до праці, природи, до людей, держави, суспільства і мистецтв.

Варто відмітити роботу керівника гуртка «Різьблення по дереву» Петренко О.М. в поповненні бази шкільної майстерні матеріалами, інструментами та знаряддями спонсорським коштом. За його ініціативи в 2016/2017 н.р. було організовано 2 виставки дитячих виробів. Роботи вихованців Олександра Михайловича неодноразово презентувались на обласній виставці декоративно – прикладного мистецтва та районних виставках. Вчитель відзначений грамотою Центру дитячої та юнацької творчості.

З питань навчально-виховної роботи видано організаційні накази, які відзначаються належним стилістичним оформленням, чіткістю та конкретністю, достатньою аналітичністю.

Керувалась робота педагогічної ради. Про­ведено 6 засідань, на яких розглянуто близько 35 питань та 11 спільних нарад при директору.

Завдяки якісному плануванню за­сідань педради та підготовки їх, зміни підходів до форм проведення засідань, педрада стала суттєво впливати на стан навчання і виховання школярів, стала вагомим джерелом підвищення педагогічної майстерності членів педагогічного колективу. Цього року особлива увага надавалась розвитку саме сільської школи, її завданням згідно з Національною стратегією розвитку освіти в Україні. Педагоги нашої сільської школи не лише реалізують навчальні програми та зміст інваріантної та варіативної складових навчального плану. В школі триває робота повноцінного функціонування особистісто орієнтованого середовища навчання. Педагоги ставляться до учнів із розумінням, пишаються їхніми досягненнями і здобутками, не карають, а підтримують. 

Проведемо короткий аналіз впливу управлінських рішень на якість та результатив­ність навчально-виховної роботи. 

Найголовнішим об’єктом для забезпечення якісної освіти вважаємо контроль за рівнем навчальних досягнень учнів, причому з введенням практики постійного відстеження результативності навчальної діяльності кожного школяра з кожного предмета з початку його ви­вчення. Замість формування знань, умінь та на­вичок учнів основний акцент ставимо на їхній розвиток. Застосовуються різні форми забезпечення зворотного зв’язку, які дозволяють коригувати діяльність вчителя та учня, їх результативність, виявляти резерви подальшого підвищення якості освіти (ККР, кваліметричні моделі якісного показника діяльності вчителя на уроці, квадрант – аналізи та ін.). Ми керуємось визначенням, що обдарованість – це система, що розвивається протягом життя. Тому системно використовуємо форми роботи з учнями з метою запобігання зниженню результатів успішності.

В закладі розроблена програма "Обдарована дитина", яка передбачає:

- взаємопов’язані практичні методи поглиблення знань дітей із предмета;

- націленість методів на результат;

- індивідуальний підхід у роботі з дітьми;

- увагу і турботу педагога про дітей;

- щирий інтерес педагога до громадського життя;

- формування у батьків відповідного ставлення до виховання і розвитку дітей;

- формування творчого ставлення дітей до життя.

Для управління роботою з обдарованими дітьми розробляються за¬ходи з підготовки учнів до участі у предметних олімпіадах усіх рівнів. 

Детально проаналізована участь учнів закладу в олімпіадах ІІ етапу. Всього було 63 учнів-учасників нашого закладу. Третина з них (21 учень) посіла призові місця. Переможцями стали з англійської мови: Попович І., учень 10 класу; Борискіна Є, учениця 11 класу, - з екології та української мови (вчителі Каліта О.М., Садова О.О.). Другі місця посіли:

- Папірний Е., 11 клас, англійська мова (Романкевич С.Ю);

- Квітка М., 10 клас, англійська мова;

- Зорянська І., 8 клас, історія (Безкоровайна А.О.)

Решта учнів відзначені, як ті, що набрали найбільшу кількість балів, але посіли ІІІ призове місце.

16 учнів закладу з 10 навчальних дисциплін стали учасниками ІІІ (обласного) етапу Всеукраїнських учнівських олімпіад із навчальних предметів. 

Борискіну Є. визнано переможницею, яка посіла 2 місце з екології в ІІІ етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад.

Учні Дворніченко О.В. кожного року ставали призерами обласної олімпіади юних геологів. Цьогоріч Зорянська Інна стала абсолютним переможцем заключного очного етапу.

Вчитель фізичного виховання Євченко М.О. та нім. мови і світової літератури Король Н.М. отримали сертифікат ЮНІСЕФ програми " Спорт заради розвитку". 

Команда закладу стала переможцем обласного етапу Всеукраїнського зльоту шкільних лісництв загальноосвітніх і позашкільних навчальних закладів, (1 місце) обласної виставки юних природоохоронців "Зимовий вернісаж - 2017" (Каліта О.М.)

Гундян Іра стала переможницею районного конкурсу на кращого читача "Книгоманія - 2017" та переможцем в номінації "З любов'ю до Шевченка" обласного конкурсу (Петренко В.Ф. Садова О.О.).

Учні Садової О.О. Зорянська І. та Дудченко А. взяли участь у національному молодіжному конкурсі творів епістолярного жанру (очікуємо на результат). 

Федорченко Є., під керівництвом Чашки Н.П., взяла участь в літературному конкурсі «Ми за тверезе життя».

Толкачова О.В. залучилась до творчого проекту «Креативний вчитель».

Дружина юних пожежників, під керівництвом Малютіної К.В., посіла 1 місце в районному етапі Всеукраїнського фестивалю дружин юних пожежників.

Результатом високого рівня роботи в початковій школі є традиційно вдалий виступ випускників 1 ступеня на щорічному конкурсі «Кращий випускник початкової школи». Курицький Д. посів 1 місця з читання та математики, Кибальник Б. – 3 м. з читання. Кліпаковій Т.С. винесено подяку за підготовку переможців.

Щорічно адміністративному контролю підлягають визначені навчальними програмами обов'язкові види перевірок.

З метою підвищення якості підготовки учнів до моніторингового дослідження «РІSА», ЗДНВР Малютіна К.В. взяла участь у семінарі – тренінгу в м. Балаклія.

У практику ввійшло посеместрове плану­вання контролю за результатами, проведення директорських контрольних робіт.

Детальний аналіз результатів контролю, що проводяться спільно з учителями, дає змогу відстежити причини як позитивних, так і негативних тенденцій та на їх основі при­ймати конкретні рішення.

Слід відзначити, що сис­темна робота з аналізу планування дала свої результати і всі плани роботи як закладу загалом, так і окремих його структур відзначаються кон­кретністю як за змістом, так і за термінами вико­нання і виконавцями. Питання стану виконання річного плану роботи буде заслухано на засіданні педагогічної ради 16.06.2017.

Систематично проводились наради із заступниками з питань планування роботи НВК, підсумків виконання плану за попередній період.

За потреби на ці наради запрошувалися інші працівники, представники органів учнівського та громадського самоврядувань. З метою коор­динації всіх планів плануємо лише те, що можемо якісно виконати; за потреби оперативно й колегіально вносимо необхідні зміни; таким підходам навчаємо і наших вихованців. Спільно із заступниками здій­снюється системний контроль за виконанням планів роботи всіх працівників закладу.

Саме зараз період розроб­ки плану роботи на наступний навчальний рік і проводиться організаційна робота з його підготовки.

До відома учнів та їхніх батьків доведено можливості закладу щодо використання годин варіативної складової типових навчальних пла­нів.

У класах відбулися збори батьків, на яких розглянуто питання використання годин варіа­тивної складової, збираються заяви батьків учнів класів щодо введення спецкурсів та предметів за вибором. 

Адміністрація постійно працює над профі­лактикою правопорушень та злочинності серед учнівської молоді.

Робота з профілактики злочинності здійснюється у НВК згідно чинного законодавства. Керуємося Основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів, затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді і спорту від 31.10.2011. № 1243. ЇЇ системність забезпечується взаємодією та узгодженням діяльності адміністрації НВК, психологічної служби закладу, методичного об’єднання класних керівників, Ради профілактики правопорушень між собою та відповідними службами у справах дітей.

Пріоритетним напрямком є профілактика негативних явищ в учнівському середовищі; удосконалення роботи щодо попередження проявів дитячої жорстокості, агресивності, вчинення протиправних дій; забезпечення змістовного дозвілля для учнів. У контексті виховної проблеми закладу «Створення відповідних умов для формування та розвитку високоінтелектуальної свідомої особистості з громадянською позицією» профілактика негативних явищ серед учнів набуває особливого значення, оскільки виховання свідомого громадянина передбачає, зокрема, його перебування у сприятливому соціальному оточенні, насамперед, власній родині. Таким чином, одним із пріоритетних напрямків профілактичної роботи щодо попередження негативних явищ є робота з батьківською громадськістю та сім’ями, у яких проживають діти пільгового контингенту.

Питання запобігання злочинності виносяться на розгляд класних та загальношкільних батьківських зборів. При НВК діє дорадчий орган – Рада НВК, до складу якої входять представники громадськості, вчителі, батьки і старшокласники та рада профілактики злочинності. 

База даних про учнів групи ризику оновлюється в залежності від постановки на внутрішкільний облік чи зняття з цього обліку.

Практичним психологом впроваджується у навчально-виховний процес шкільна медіація.

Для плідної взаємодії колективу на шляху до поставленої мети з розвитку сільської школи необхідно не лише підтримувати професійну атмосферу, а й психологічну.

Окремим напрямком роботи класних керівників та практичного психолога є робота з батьками. Родини, які потрапили у складні життєві обставини (на обліку у НВК — 6 родин, у яких виховується 9 дітей шкільного віку) знаходяться постійно у полі зору.

Слід відзначити, що діти-переселенці із зони АТО досить успішно адаптувалися в учнівському колективі НВК, органічно влилися у класні колективи.

З метою взаємодії з районними службами у справах дітей та підлітків, укладено меморандум про співробітництво між НВК та ВКМСД. 

На виконання спільного наказу Мінмолодьспорту, МОЗу, МОНу, Мінсоцполітики, МВС, Держдепу з питань виконання покарань від 14.06.06 № 1983/388/452/221/556/596/106 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах», у НВК ведеться облік таких сімей, складено акти обстеження умов проживання. Учні, які проживають у таких сім’ях, мають громадські доручення у класах та залучаються до занять в гуртках.

Контрольно-аналітична діяльність щодо профілактики негативних явищ серед дітей та підлітків відображена у планах роботи закладу.

Соціальний захист дітей, які навчаються у НВК, здійснюється педагогічним колективом у тісній співпраці з відповідними службами та громадськими організаціями: сільською радою, службою у справах дітей РДА, районним центром соціальних служб у справах сім’ї, дітей та молоді, сільською ветеранською організацією через здійснення профорієнтаційних, профілактичних, інформаційних, культурно-мистецьких заходів.

Всього в шкільному підрозділі навчається 87 дітей пільгових категорій, з них:
  • дітей з багатодітних сімей – 47;
  • дітей-напівсиріт – 10;
  • дітей самотніх мам – 19;
  • дітей, що перебувають на внутрішкільному обліку – 2;
  • дітей з родин, що потрапили у скрутне матеріальне становище – 9.
Інформація з питань соціального захисту дітей доводиться до відома педагогічних працівників закладу своєчасно і у повному обсязі на нарадах, педагогічних радах, засіданнях методичного об’єднання класних керівників та Ради профілактики правопорушень.

Багатодітні родини дошкільного підрозділу користуються 50% пільгою за оплату харчування. Для 87 учнів початкової ланки та 3 дітям, батьки яких є учасниками бойових дій та брали участь в АТО, організовано безкоштовне харчування. Так, наказом «Про організацію харчування» призна­чено відповідальних за харчування, визначено їхні обов'язки, затверджено графік харчування, визначено заходи щодо обліку безкоштовного харчування. Результати контролю за роботою їдалень обго­ворено на нарадах при директору, класних та загальношкільних батьківських зборах, про що записано у відповідних протоколах. Прийняті рішення представлені в управлінських документах. 

Здійснюється своєчасна видача Єдиних квитків (згідно Журналу обліку видачі).

Спільно із заступниками належна увага приділялася питан­ням науково-методичної роботи, створено умови для дослідницької діяльності педагогів та визначено основні принципи методичної роботи:
  1. Науковість
  2. Зв’язок із життям, актуальність
  3. Системність
  4. Комплексний характер
  5. Систематичність, послідовність, наступність, безперервність, масовість
  6. Творчий характер
  7. Конкретність
  8. Спрямованість на виділення головного, істотного в підвищенні кваліфікації вчителів
  9. Єдність теорії і практики
10. Оперативність, гнучкість, мобільність
  1. Колективний характер
Цього навчального року у нас працює 1 молодий спеціаліст (Кольцова А.В.), яка легко влилася в колектив, показує достатньо – високий рівень проведення уроків та високу виконавчу дисципліну. З травня місяця Альоні Вікторівні змінено строковий договір на безстроковий та буде призначено класним керівником 5 класу. 

Активною роботою відзначилися 2 шкільні методичні об'єднання ( рідної та іноземної філології (Чашка Н.П.); початкових класів (Бугера Н.В.). Плідно працював психолого – педагогічний семінар під головуванням Тютюнник М.В..

З дотриманням чіткого алгоритму проведеться роз­поділ педагогічного навантаження на наступний навчальний рік.

Кадрова політика закладу у 2016/2017 навчальному році будувалась з урахуванням розвитку соціально - економічних відносин, рівня духовного відродження нації та реформування освіти. Ці зміни реалізовувались шляхом підвищення професійних вимог до вчителя, що обумовлене інтенсивністю оновлення, модернізацією основних компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти. Педагогічний колектив Оскільського НВК - це в основному висококваліфіковані вчителі адаптивного навчального закладу, що проявляється в здатності встановлювати відповідність між спектром пропонованих освітніх послуг та запитами територіальної громади, сім'ї та громадськості.

Адаптивність середовища в нашому закладі виражається в її здатності створювати і підтримувати умови для продуктивної роботи педагогічних кадрів. 

Даного навчального року адміністрацією закладу відвідано 76 уроків та занять, з них 69 – на високому та достатньому рівнях.

Найбільш характерними недоліками проведених уроків визначено:
  • Нечітка тактика проведення уроку на основі його мети та завдань.
  • Відсутня установка на кінцевий результат.
  • Нераціонально використовується час уроку.
  • Нераціонально проводиться перевірка виконання домашнього завдання, готовності учнів до уроку. 
  • Відсутня мотивація навчальної діяльності учнів.
  • Для учнів із високим рівнем навчальних можливостей — відсутні завдання підвищеної складності, творчі завдання; слабкий контроль оптимальності навантаження, недостатньо проводиться робота з попередження можливої перевтоми.
  • Невмотивованість оцінювання.
Розв’язання актуальних проблем навчання та учіння можливе лише на основі широкого запровадження нових технологій. Освітяни нашого закладу, з метою викорінення недоліків, взяли участь у 65 вебінарах для широкого кола вчителів. 

Наші вчителі чітко визначають головну стратегію педагогічної діяльності: спрямування НВП на формування духовного світу особистості, утвердження загальнолюдських цінностей, розкриття потенційних можливостей і здібностей учнів. В нашому закладі є вчителі- майстри, вчителі – професіонали, які володіють знаннями з педагогіки та психології, мають необхідні вміння для здійснення ефективного управління дитячим колективом. 

У встановлені чинним Положенням про атес­тацію терміни, здійснено усі організаційні за­ходи щодо її проведення. Чітко керувалась робота атестаційної комісії І рівня. Спільно створено для кожного члена комісії належні умови для вивчення роботи педагогів, що атестувалися. Проведено 5 засідань атес­таційної комісії. 

Слід відзначити, що завдяки наявності внутрішніх чітких критеріїв оцінки діяльності педагогічних працівників, атестація відзнача­ється відкритістю і гласністю, сприяє поглиб­ленню товариських відносин у педагогічному колективі, є потужним мотивом фахового й особистого зростання кожного педагога. 

За результатами цьогорічної атестації, яку було проведено на належному рівні:

а) відповідає займаній посаді, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст першої категорії»:

- Петренко Олександр Михайлович, вчитель трудового навчання;

б) відповідає займаній посаді, відповідає раніше встановленому 9 розряду:

- Хижняк Тетяна Миколаївна, вихователь.

в) відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»:

- Малютіна Катерина Володимирівна, вчитель української мови та літератури.

г) відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»:

- Шевченко Юлія Володимирівна, вихователь.

Сучасні події в нашій країні зумовлюють актуальність організації національно – патріотичного виховання юного покоління. В закладі створено систему виховної роботи, яка охоплює весь процес навчання, інтегруючи уроки, позаурочне життя, різноманітну діяльність і спілкування за межами школи, вплив соціального, природного, предметно – естетичного середовища. Протягом року діти своїми роботами, виступами, подарунками, виробами, листами підтримували бійців на фронті, проводились уроки мужності, лінійки пам’яті. Організація виховної роботи в закладі реалізується через освітній проект «Виховний простір Харківщини».

З метою реалізації освітнього проекту, ефективного здійснення соціально-психологічного супроводу навчально-виховного процесу, упровадження здоров’я-збережувальних виховних технологій у навчально-виховний процес, ознайомлення з досвідом роботи педагогічного колективу, на базі нашого закладу успішно був проведений обласний тематичний семінар “Упровадження здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховний процес загальноосвітніх навчальних закладів. Розвиток громадянської компетентності в учасників навчально-виховного процесу”.

Завдяки зусиллям творчої групи у складі: Малютіної К.В., Король Н.М., Петренка О.М. та злагодженій роботі всього колективу, семінар виконав всі поставлені завдання та цілі щодо висвітлення системи створення в закладі умов для повного фізичного, духовного та соціального благополуччя, засвоєння учасниками НВП основ культури здоров’я не лише на уроках ОЗ та фізкультури, пошуку шляхів до соціокультурного та природного середовищ, забезпечуючи наступність та неперервність освіти, з метою зменшення захворюваності дітей, важливості психічного, соціального та духовного здоров’я. Всій творчій групі, за поданням адміністрації, винесено подяку відділу освіти з занесенням до трудової книжки (наказ від 179 від 13.05.2017).

Великою творчою групою педагогів був підготовлений проект громадсько – активної школи, базовими принципами якої є демократизація, партнерство, волонтерство. Цей напрямок відкриє широкі можливості залучення селян єдиної громади до спільної діяльності на всіх рівнях: від управління до проведення спільних заходів. Налагодження партнерських відносин з усіма зацікавленими сторонами та волонтерський рух сприятиме покращенню життя і школи, і громади.

Відповідно, протягом року проводилася робота з дітьми пільгового контингенту. Було відвідано сім’ї, де виховуються ці діти, вивчено матеріально – побутові умови, складено відповідні акти. Діти з пільгового контингенту залучаються до гурткової роботи, беруть участь у класних та загальношкільних заходах, спортивних змаганнях.

Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні і відповідальні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів в управлінні шкільними справами через діяльність в органі учнівського самоврядування - шкільному об’єднанні «Знак». Шкільне учнівське самоврядування існує у формі президентсько - парламентської республіки. Організація має президента, якому підпорядковуються Прем’єр-міністр та Спікер. Прем’єр-міністр очолює Кабінет міністрів, Спікер є координатором старостату. 

Структура організації передбачає діяльність Міністерств:

- Міністерства освіти;

- Міністерства культури;

- Міністерства фізкультури і спорту;

- Міністерства інформації;

- Міністерства екології;

- Міністерства дисципліни та правопорядку.

Є також волонтерська група з пропаганди здорового способу життя, в якій працює практичний психолог. Кожен клас має свій актив на чолі із старостою, більшість учнів мають постійні чи тимчасові доручення. Для проведення загальношкільних заходів створюються творчі групи з числа Міністрів, старост та класних активів.

До компетенції ППР «Знак» відносяться питання щодо організації життєдіяльності учнівського колективу, регулювання різних ситуацій, створення різновікових творчих груп та трудових бригад.

Випускниця закладу Борискіна Є. взяла участь у навчально – тематичному зборі лідерів учнівського самоврядування в Закарпатській області.

НВК має свій гімн, прапор.

Педагогічний колектив працює над проблемою розвитку творчих здібностей учнів і вчителів на рівні європейських стандартів, має великий досвід організації і проведення екскурсій пізнавально-розвивального характеру, участі в різнопланових проектах (економічних, екологічних, волонтерських) в межах міста, області, країни. Учні постійно відвідують театри, музеї, зоопарки, еко-парки, виробничі комплекси, знайомляться з історичними місцями та пам’ятками рідного краю. Такий вид робіт значно згуртовує весь шкільний загал, стимулює формування громадської, комунікативної, природознавчої та соціальної компетентностей.

Однією із першочергових щоденних турбот залиша­ється здоров’я учнівської мо­лоді. Так, у процесі вну­трішнього контр­олю за уроками та позакласними заходами зверталась увага на дотримання санітарно-гігієнічних норм щодо організації навчально-виховного процесу, щодо формування здорового способу життя, збереження і зміцнення фізич­ної, психічної, соціальної і духовної складових здоров'я. Ініційовано та знайдено активну підтримку педагогічного колективу, батьків, органів учнів­ського самоврядування щодо впровадження у навчальний процес власних концепцій, а саме: збільшення рухової активності учнів під час уроків та в позаурочний час (години здоров'я, фізкультпаузи та фізкультхвилинки, ранкова зарядка), організація позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя (години класних керів­ників, спортивні свята, робота гуртків). 

Спільно з класними керівниками, учителями фізичної культури, медичною сестрою відповідно до чинної Інструкції наказом проведено розподіл учнів на групи для занять на уроках фізкультури, затверджено списки учнів, віднесених до підготовчої та спеціальної груп. 

Шкільна команда була залучена до участі в обласній військово – патріотичній грі «Джура (Сокіл)», посіла в районі ІІ місце з 4 – борства, 2 місце в змаганнях з шахів «Біла тура», 2 м. – баскетбол 3*3 середня вікова група та хлопці закладу посіли І місце з волейболу (Євченко М.О.). 

Команда футболістів, яку підтримує Федченко В.В., постійно бере участь у спортивних змаганнях громад. 

Упродовж навчального року відповідно до вимог чинного Положення організовано медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням школярів, здійснювався контроль за його дотриманням. Це значною мірою сприяло вивченню фізичних можливос­тей школярів, підвищенню якості та результа­тивності уроків фізичної культури, контролю за фізичним розвитком окремих школярів. (Питання стану фізичного розвитку школярів та фізичного виховання заслухано на засіданнях педагогічної ради).

Спільно із заступником з навчальної роботи Романкевичем С.Ю. вживались заходи щодо відповідності розкладу уроків педагогічним та санітарно-гігі­єнічним вимогам. 

Медичне обслуговування учнів та працівників здійснювалося АЗПСМ первинної медико – санітарної допомоги с. Оскіл, із якою укладено відпо­відний договір. 195 учнів своєчасно пройшли медичний огляд. Спільно з медичною сестрою Глуходід Н.М. проведено інди­відуальні бесіди з батьками щодо своєчасного проходження медичного огляду їхніми дітьми та профілактичних щеплень. Питання стану ме­дичного обслуговування, роботи з профілактики захворювань серед школярів та вихованців заслухано на педраді №1 від 30.03.2017.

У підсумку це призвело до поліпшення навчання працівників та учнів старших класів діям щодо надання долікарської допомоги.

На постійному контролі тримається питання охорони праці та безпеки життєдіяльності учнів і працівників. Виконання їх повною мірою забезпечило дотримання правил техніки безпеки, виробничої санітарії, пожежної безпеки. Ведуться всі журнали з БЖД.

Упродовж звітного періоду зареєстрованих травм, отриманих в побуті та під час навчального процесу як з учнями, так і з працівниками не було.

Позитивний імідж нашого навчального закладу, який цілісно розкриває сенс його існування і є своєрідною заявою щодо значущості діяльності шкільного та дошкільного підрозділу, зростає. Належної уваги в нашому закладі заслуговує наступність у вихованні. Учні Бугери Н.В. на Свято Миколая презентували у садочку власноруч видану книжку «Дружба». Вихователі дошкільного підрозділу вперше взяли участь в інтернет – конкурсі «Джерело батьківських знань».

 7 статей про досягнення наших учнів опубліковано в районній газеті «Обрії Ізюмщини». Наш шкільний сайт виконує основні завдання:
  • надає публічну довідкову інформацію про заклад;
  • інформує батьків та громаду про насичене життя та навчальну діяльність, досягнення та успіхи;
  • звітує про виховну та оздоровчу роботу з учасниками навчально – виховного процесу.
З метою формування спілкувальної культури проводиться робота для батьків, які вперше ведуть дітей до школи. Надається шкільним психологом Тютюнник М.В. кваліфікована діагностична та кон­сультативна допомога учням, батькам, педагогам з най­різноманітніших питань. Проводиться періодичне опитування, анкетування батьків та учнів з метою визначення міри їхньої задоволеності освітніми послугами. З жовтня 2016 року Марина Василівна приймає участь у проекті німецького товариства міжнародного співробітництва «GIZ», сектор – освіта «Розвиток потенціалу для надання психосоціальної підтримки: навчання, підготовка тренерів та супервізія». Психологічна служба Оскільського НВК входить до складу мобільної групи фахівців відділу освіти Ізюмської РДА. Відбулися виїзди в навчальні заклади району (Студенокський та Довгенківський НВК, Іванчуківська ЗОШ) з фаховою допомогою учасникам навчально-виховного процесу.

Батьківський комітет НВК постійно бере участь у вирішенні найважливіших питань щодо виховання учнів, створюючи сприятливе підґрунтя для ефективної співпраці педагогічного, учнівського та батьківського колективів. 

Ефективно вирішуються фінансово-госпо­дарські проблеми навчального закладу в органах державної влади та місцевого самоврядування. До цієї роботи залучено сесію та виконком сільської ради, членів ради закладу, підприємства та організації. У минулому навчальному році заклад отримав благодійну допомогу у вигляді: 

- фінансової матеріальної допомоги від ТОВ "Чарівний лан"- 5 тис; з них - 2 тис. для новорічних подарунків; 1 тис. - для подарунків майбутнім першокласникам; 2 тис на помірні премії переможцям олімпіад, конкурсів, оглядів;

- систематичної благодійної батьківської допомоги — близько 35 тис грн.

Детальний контроль за використанням коштів забезпечувався членами ревізійної комісії, звіту­вання про це відбудеться на загальношкільних батьківських зборах.

Відповідно до плану роботи проводились тема­тичні загальношкільні батьківські збори (явка на останні становить 92 особи, 48% від загальної кількості батьків), на яких поряд з іншими питан­нями роз'яснювали батькам обов'язки та відпо­відальність за розвиток дітей та здобуття ними повної загальної середньої освіти, важливість трудового виховання в умовах сільської школи, зверталася увага на попередження дитячого травматизму, дитячої бездоглядності, на правильне харчування дітей, дотримання санітарно-гігієнічних норм проживання, організація роботи табору з денним перебуванням тощо.

За звітний період на роботу закладу не надійшло скарг. Зареєстровано 33 звернення громадян.

Ужито низку практичних заходів з підготовки закладу до роботи в осінньо-зимовий період. Результатом їх виконання стало дотримання теплового режиму у всіх навчальних приміщен­нях. Упродовж року забезпечено чіткий контроль за споживанням паливно-енергетичних ресурсів.

Шановні, з цього року ми націлені на розвиток міжнародного співробітництва. 

Протягом 2016/2017 року в рамках Європейського освітнього простору «StudentWay» старшокласники безкоштовно дистанційно вивчали польську мову з метою подальшого навчання в університетах Польщі. А, за ініціативи Кізюріна В.А., вчителя інформатики, весь педагогічний колектив планує долучитися до освітнього проекту «Лінгва Скілз» - інноваційна он-лайн технологія вивчення іноземних мов від академії навичок «Скілз Академі», яка надає можливість кожному українцю вивчати іноземні мови, незалежно в сільській чи міській місцевості вони проживають.

Згідно Статуту закладу, ми використовуємо своє право укладати угоди про співробітництво з науковими установами інших країн. З метою взаємного просування та обміну досвідом, співробітництва у сфері підвищення якості освіти для учнів середніх шкіл з України, зараз на заключному етапі знаходиться підписання на 2017/2018 навчальний рік договорів зі школою в Познані «Da Vinci», Вищою школою економіки в Радомі, вищою Школою Бізнесу в м. Домброва.

Переді мною стояло завдання прозвітувати про свій вклад у розвиток закладу, розкрити, який вплив на нього мали прийняті управлінські рішення.

Тому, на найближчу перспективу основними векторами своєї діяльності вважаю роботу з подальшої реалізації пріоритетних напрямів розвитку закладу.

Пріоритетними напрямками роботи у 2017/2018 навчальному році є:
  • робота з обдарованими дітьми, дітьми, які потребують посиленої уваги та з особливими потребами; 
  • підготовка випускних класів до ЗНО;
  • удосконалення системи оцінювання;
  • інформатизація навчального процесу, впровадження мультимедійних та комп'ютерних технологій;
  • впровадження проектних технологій; 
  • упровадження допрофільної підготовки школярів та вдосконалення профільного навчання;
  • підвищення професійного та методичного рівня педагогів.
Спільна робота адміністрації, педагогів, учнів, батьків дала змогу нашому закладу забезпечити оптимальні умови для життєтворчості та самореалізації особистості; формувати поняття значимості української мови, як державної; утверджувати здоровий спосіб життя, як невід’ємного елемента загальної культури особистості.

Шановні учасники зборів. На цьому я закінчую свій звіт.

Дякую за увагу!
Категорія: Мої файли | Додав: chervony_oskil
Переглядів: 569 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
Copyright MyCorp © 2024
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz