Суббота, 21.07.2018, 14:27
Сайт Комунального закладу  
"Опорна школа "Оскільський ліцей Оскільської сільської ради Ізюмського району Харківської області""
Головна | Реєстрація | Вхід Вітаю Вас Гость | RSS
Меню сайту
Категорії розділу
Мої файли [22]
Накази директора НВК [16]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 52
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Головна » Файли » Мої файли

Звіт директора Оскільського ліцею за 2017/2018 навчальний рік
21.06.2018, 09:13

Звіт директора КЗ «Опорна школа «Оскільський ліцей Оскільської сільської ради Ізюмського району Харківської області»» за 2017/2018 навчальний рік
Протягом звітного періоду управління закладом здійснювалось згідно Статуту, правил внутрішнього розпорядку, колективного договору, дотримуючись посадових обов'язків, законодавства України та інших нормативних актів, що регламентують роботу ліцею. Основний акцент звернено на дотримання всіма учасниками освітнього процесу норм чинного законодавства.
Сучасна школа – потужний і складний механізм, належна робота якого забезпечується великою кількістю служб і участю в них педагогічних працівників. У повсякденному житті кожен із нас, зрозуміло, по-різному несе відповідальність перед суспільством за те, яку освіту дає наш заклад.
За навчальним закладом закріплено територію обслуговування, на якій станом на   01.09.2017 проживає 207 дітей і підлітків віком від 6 до 18 років, які ще не здобули середню освіту та 15 дітей – переселенців.  На-вчається у ліцеї 198 дітей, у філії – 20 учнів, у загальноосвітніх навчальних закладах району - 14 дітей, ще 4  -  на основних відділеннях вищих навчальних закладів І—II рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладах, які дають повну загальну середню освіту - 4 дитини.
Чисельність дітей від 0 до 6 років становить 87, дітей переселенців -56. Всього вихованців дошкільного підрозділу на 05.05.2018 – 42 дитини.
Зібрано підтверджувальні довідки про навчання дітей і підлітків території обслуговування, які навчаються в інших навчальних закладах.
Питання охоплення дітей освітою  заслуховувалось на нарадах при директорові.
Під час проведення комплектації класів враховуються площі класних кімнат, а також місце проживання дітей, що сприяло якісній організації підвозу до закладу і додому тих учнів, що проживають на відстані понад 3 км.  Здійснювався підвіз до дошкільного підрозділу Капитолівського ліцею дітей віком від 3 до 6 років у кількості 14 осіб.
Організовано активну співпрацю вчителів, вихователів, медичного працівника, практичного психолога, батьків. Результатом такої співпраці стало суттєве поліпшення вивчення індивідуальних можливостей та стану здоров'я першокласників, надання практичної допомоги батькам, учителям, вихователям з питань здійснення особистісно зорієнтованого навчання, спільна підготовка і проведення батьківських зборів в 11 класі, активна участь батьків у бесідах на психолого-педагогічну тему. Сподіваюсь, що така співпраця буде не лише продовжуватися, а й розширюватися.
Питаннями зарахування та відрахування учнів упродовж навчального року здійснювалась  на підставі всіх документів (заяви батьків, медичної карти, копії свідоцтв про народження), підкріплювалось наказом.
Вживалися заходи щодо ознайомлення учнів та їхніх батьків з умовами зарахування до закладу, статутом, правилами трудового розпо-рядку. Класи створено відповідно до кількості поданих заяв про зарахування до закладу згідно з нормативами їх наповнюваності, встановленими законодавством, та дотриманням санітарно-гігієнічних вимог щодо площі на одного учня.
Здійснено організаційну роботу з  розробки календарних планів.
Виконувалися позапланові заходи щодо охоплення навчанням дітей п’ятирічного віку.
Ефективністю відзначалася  система контролю  за відвідуванням учнями навчальних занять. Персонально здійснювався щоденний контроль за відвідуванням закладу освіти, спільно з класним керівником та вихователем з’ясовувалась причина відсутності на уроках та заняттях. Учні, які тимчасово не відвідували ліцей, подавали медичні довідки чи письмові пояснення батьків про причини відсутності. Взагалі, питання відвідування знаходило своє систематичне відображення на нарадах при директорові.
25.05.2018 на  спільній педагогічній раді та раді ліцею  було вирішено 16 учнів закладу нагородити Похвальними листами «За високі досягнення у навчанні».
204 учні ліцею переведено до наступних класів. Вручено 19 свідоцтв про базову загальну середню освіту.
Атестатів про повну загальну середню освіту буде вручено 13 випускникам 24 червня на святковому заході громади.
Проводилась організаційна робота з підготовки матеріалів для замовлення документів про неповну та повну середню освіту.
Освітній процес здійснювався відповідно до робочого навчального плану та  плану роботи закладу затвердженого на засіданні ради.
Учні 10-11 класів навчалися за універсальним профілем.
Головною метою освіти закладу  є виявлення й розвиток здібностей кожного учня, формування духовно багатої, вільної, фізично здорової, творчо мислячої особистості, яка володіє міцними базовими знаннями, орієнтована на високі моральні цінності.
З питань освітньої роботи видано організаційні накази, які відзначаються належним стилістичним оформленням, чіткістю та конкретністю, достатньою аналітичністю.
Керувалась робота педагогічної ради. Проведено 7 засідань, на яких розглянуто близько 75 питань та 11 спільних нарад при директору.
Завдяки якісному плануванню засідань педради та підготовки їх, зміни підходів до форм проведення засідань, педрада стала суттєво впливати на стан навчання і виховання школярів, стала вагомим джерелом підвищення педагогічної майстерності членів педагогічного колективу. Слід відзначити, що всі педради, наради пройшли на достатньо-високому рівні, були змістовними, цікавими з доцільно виробленими методичними рекомендаціями. Плідно і відповідально працювали всі керівники методоб’єднань.
Цього року особлива увага надавалась взаємозв’язку основної та додаткової освіти як обов’язкової умови вдосконалення освітнього процесу в адаптивній школі; розвитку професійної компетентності вчителя та інноваційним технологіям виховної роботи. Педагоги нашого закладу не лише реалізують навчальні програми та зміст інваріантної та варіативної складових навчального плану. В школі триває робота повноцінного функціонування особистісто орієнтованого середовища навчання. Педагоги ставляться до учнів із розумінням, пишаються їхніми досягненнями і здобутками:
- Гумеч Таня та Зорянська Інна  (другий рік поспіль) отримують перемогу на обласній геологічній олімпіаді (керівник Дворніченко О.В.);
- Шевченко Максим, Дворніченко Таня, Зорянська Інна, Кравець Віка посіли ІІ місце в обласному зльоті шкільних лісництв (керівник Каліта О.М.);
- Бугера Настя, Безкорсий Артем, Дворніченко Таня вкотре перемагають на обласному етапі Всеукраїнького конкурсу «Птах року» (керівник Каліта О.М.);
- Зорянська Інна посіла ІІІ місце на Всеукраїнському екологічному форумі для школярів (керівник Каліта О.М.);
- Дудченко Артем нагороджений дипломом І ступеня Всеукраїнської інтернет – олімпіади з математики (керівник Кізюрін В.А.);
- Ракова Ніка відзначена за зайняте ІІ місце в обласному конкурсі – фестивалі з комп’ютерної графіки та анімації серед учнів закладів освіти Харківської області (керівник Кізюріна О.В.);
- Дудченко Артем став учасником районного конкурсу на кращого читача "Книгоманія - 2018" (керівник Петренко В.Ф.)
- Дружина юних пожежників, під керівництвом Малютіної К.В., посіла    1 місце в І етапі Всеукраїнського фестивалю дружин юних пожежників;
- Гундян Іра взяла участь у ІІІ Обласному патріотичному форумі «З Україною в серці» (керівник Петренко В.Ф.);
- Шамайда Ліза стала переможницею ІІ етапу Міжнародного конкурсу ім. Петра Яцика (керівник Бугера Н.В.)
Проведемо короткий аналіз впливу управлінських  рішень на якість та результативність освітньої роботи. 
Найголовнішим об’єктом для забезпечення якісної освіти вважаємо контроль за рівнем навчальних досягнень учнів, причому з введенням практики постійного відстеження результативності навчальної діяльності кожного школяра з кожного предмета з початку його вивчення. Замість формування знань, умінь та навичок учнів основний акцент ставимо на формування ключових компетентностей НУШ (спілкування державною мовою, іноземною мовою, математична грамотність, наукове розуміння природи і сучасних технологій, інформаційно – цифрова компетентність, уміння навчатися впродовж життя, соціальні і громадянські компетентності, підприємливість, загальнокультурна грамотність, екологічна грамотність і здорове життя). Застосовуються різні форми забезпечення зворотного зв’язку, які дозволяють коригувати діяльність вчителя та учня, їх результативність, виявляти резерви подальшого підвищення якості освіти (ККР, кваліметричні моделі якісного показника діяльності вчителя на уроці, квадрант – аналізи та ін.).
Щорічно адміністративному контролю підлягають визначені навчальними програмами обов'язкові види перевірок.
У практику ввійшло посеместрове планування контролю за результатами, проведення директорських контрольних робіт.
Детальний аналіз результатів контролю, що проводяться спільно з учителями, дає змогу відстежити причини як позитивних, так і негативних тенденцій та на їх основі приймати конкретні рішення.
Слід відзначити, що системна робота з аналізу планування дала свої результати і всі плани роботи як закладу загалом, так і окремих його структур відзначаються конкретністю як за змістом, так і за термінами виконання і виконавцями. Питання стану виконання річного плану роботи було заслухано на засіданні педагогічної ради 19.06.2018.
Систематично проводились наради із заступниками та завідувачем філії з питань планування роботи ліцею, підсумків виконання плану за попередній період.
За потреби на ці наради запрошувалися інші працівники, представники органів учнівського та громадського самоврядувань. З метою координації всіх планів плануємо лише те, що можемо якісно виконати; за потреби оперативно й колегіально вносимо необхідні зміни; таким підходам навчаємо і наших вихованців. Спільно із заступниками Романкевичем С.Ю., Малютіною К.В., Шевченко Ю.В., Ніколаєвою О.А. здійснюється системний контроль за виконанням планів роботи всіх працівників закладу.
Саме зараз період розробки плану роботи на наступний навчальний рік і проводиться організаційна робота з його підготовки.          
Адміністрація постійно працює над профілактикою правопорушень та злочинності серед учнівської молоді.
Робота з профілактики злочинності здійснюється у ліцеї згідно чинного законодавства.  Керуємося Основними орієнтирами  виховання учнів 1-11 класів, затверджених наказом Міністерства освіти і  науки, молоді і спорту від 31.10.2011. № 1243. ЇЇ системність забезпечується взаємодією та узгодженням  діяльності адміністрації закладу, психологічної служби закладу, методичного об’єднання класних керівників, Ради профілактики правопорушень між собою та відповідними  службами у справах дітей.
Пріоритетним напрямком є профілактика негативних явищ в учнівському середовищі; удосконалення роботи щодо попередження проявів дитячої жорстокості, агресивності, вчинення протиправних дій; забезпечення змістовного дозвілля для учнів. У контексті виховної проблеми закладу «Створення відповідних умов для формування та розвитку високоінтелектуальної свідомої особистості з громадянською позицією» профілактика негативних явищ серед учнів набуває особливого значення, оскільки виховання свідомого громадянина передбачає, зокрема, його перебування у сприятливому соціальному оточенні, насамперед, власній родині. Таким чином, одним із пріоритетних напрямків профілактичної роботи щодо попередження негативних явищ є робота з батьківською громадськістю та сім’ями, у  яких проживають діти пільгового контингенту.
Питання запобігання злочинності виносяться на розгляд класних та загальношкільних батьківських зборів. При ліцеї діє дорадчий орган – Рада, до складу якої входять представники громадськості, вчителі, батьки і старшокласники та рада профілактики злочинності. 
База даних про учнів групи ризику оновлюється в залежності від постановки на внутрішкільний облік чи зняття з цього обліку.
Практичним психологом впроваджується в освітній процес шкільна медіація. А психологічна служба Оскільського ліцею, в особі Тютюнник М.В., входить до складу мобільної групи з фаховою допомогою учасникам освітнього процесу.
Для плідної взаємодії колективу на шляху до поставленої мети з розвитку закладу необхідно не лише підтримувати професійну атмосферу, а й психологічну.
Окремим напрямком роботи класних керівників та практичного психолога є робота з батьками. Родини, які потрапили у складні життєві обставини (на обліку у закладі — 4 родини, у яких виховується 9 дітей шкільного віку) знаходяться  постійно у полі зору.    
На виконання  спільного наказу Мінмолодьспорту, МОЗу, МОНу, Мінсоцполітики, МВС, Держдепу з питань виконання покарань від 14.06.06 №1983/388/452/221/556/596/106 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів соціальної роботи із сім’ями, які опинилися у складних життєвих обставинах», у ліцеї та філії ведеться облік таких сімей, складено акти обстеження умов проживання. Учні, які проживають у таких сім’ях, мають громадські доручення у класах та залучаться до занять в гуртках.
Контрольно-аналітична діяльність щодо профілактики негативних явищ серед дітей та підлітків відображена у  планах роботи закладу.
Соціальний захист дітей, які навчаються ліцеї, здійснюється педагогічним колективом через здійснення профорієнтаційних, профілактичних, інформаційних, культурно-мистецьких заходів.
Всього в  ліцеї навчаються  діти пільгових категорій, з них:
-    дітей з багатодітних сімей – 54;
-    дітей – сиріт – 1;
-    дітей-напівсиріт – 12;
-    дітей самотніх мам – 17;
-    дітей, що перебувають на внутрішкільному обліку – 2;
-    дітей з родин, що потрапили у складні життєві обставини – 4;
-    діти учасників бойових дій – 6;
-    діти ВПО – 13;
Інформація з питань соціального захисту дітей доводиться до відома педагогічних працівників закладу своєчасно і у повному обсязі на нарадах, педагогічних радах, засіданнях методичного об’єднання класних керівників та Ради профілактики правопорушень.
Багатодітні родини дошкільного підрозділу користуються 50% пільгою за оплату харчування. Для 87 учнів початкової ланки та 6 дітям, батьки яких є учасниками бойових дій та брали участь в АТО; 12 дітям з малозабезпечених родин за рахунок коштів громади організовано безкоштовне харчування. Так, наказом «Про організацію харчування» призначено відповідальних за харчування, визначено їхні обов'язки, затверджено графік харчування, визначено заходи щодо обліку безкоштовного харчування. Результати контролю за роботою їдалень обговорено на нарадах при директору, класних та загальношкільних батьківських зборах, про що записано у відповідних протоколах. Прийняті рішення представлені в управлінських документах. 
Здійснюється своєчасна видача Єдиних квитків (згідно Журналу обліку видачі).
Пріоритетними напрямами в організації методичної роботи на сьогоднішній день у закладі є : педагогічна рефлекція, дослідження й методична творчість учителів.
Науково-методична робота   має системний характер:
• значна увага приділяється проведенню нестандартних уроків, проводиться аналіз та узагальнення досвіду роботи вчителів;
• відбувається ознайомлення з практичними доробками вчителів, окреслюються перспективи подальшого розвитку.
Спільно із заступниками  Романкевичем С.Ю., Малютіною К.В. та завідувачем філії Ніколаєвою О.А. належна увага приділялася питанням створення умов для дослідницької діяльності педагогів та визначено основні принципи методичної роботи:
1. Науковість
2. Зв’язок із життям, актуальність
3. Системність
4. Комплексний характер
5. Систематичність, послідовність, наступність, безперервність, масовість
6. Творчий характер
7. Конкретність
8. Спрямованість на виділення головного, істотного в підвищенні кваліфікації вчителів
9. Єдність теорії і практики
10.Оперативність, гнучкість, мобільність
11.Колективний характер
Плідно працював психолого – педагогічний семінар під головуванням Тютюнник М.В.
Каліта О.М. та Тютюнник М.В. взяли участь в Другому Всеукраїнському екологічному форумі.
Дворніченко О.В., з метою впровадження інноваційно – освітніх методів і технологій та забезпечення інтеграції у європейський освітній простір, була надана можливість взяти участь в Міжнародній науково – методичній конференції «Методичний потенціал, тренди та формати трансформації Європейських освітніх систем».
Троє вчителів початкових класів, заступник з навчальної роботи та завідувач філії пройшли підготовку як педагоги для роботи в умовах Нової української школи. 
З дотриманням чіткого алгоритму провівся попередній розподіл педагогічного навантаження на наступний навчальний рік.
Кадрова політика закладу у 2017/2018 навчальному році будувалась з урахуванням розвитку соціально - економічних відносин, рівня духовного відродження нації та реформування освіти. Ці зміни реалізовувались шляхом підвищення професійних вимог до вчителя, що обумовлене інтенсивністю оновлення, модернізацією основних компонентів освітнього процесу на всіх ступенях системи освіти. Педагогічний колектив Оскільського ліцею - це в основному висококваліфіковані вчителі адаптивного закладу освіти, що проявляється в здатності встановлювати відповідність між спектром пропонованих освітніх послуг та запитами територіальної громади, сім'ї та громадськості.
Адаптивність середовища в нашому закладі виражається  в її здатності створювати і підтримувати умови для продуктивної роботи педагогічних кадрів. 
Даного навчального року адміністрацією закладу відвідано 86 уроків та занять, з них 68 – на високому та достатньому рівнях.
Найбільш характерними недоліками проведених уроків визначено:
- Нечітка тактика проведення уроку на основі його мети та завдань.
- Відсутня установка на кінцевий результат.
- Нераціонально використовується час уроку.
- Нераціонально проводиться перевірка виконання домашнього завдання, готовності учнів до уроку. 
- Для учнів із високим рівнем навчальних можливостей — відсутні завдання підвищеної складності, творчі завдання; слабкий контроль оптимальності навантаження, недостатньо проводиться робота з попередження можливої перевтоми.
- Невмотивованість оцінювання.
- Невчасність виставлення оцінок в щоденники здобувачів освіти.
Розв’язання актуальних проблем навчання та учіння можливе лише на основі широкого запровадження нових технологій. Освітяни нашого закладу, з метою викорінення недоліків, взяли участь у фахових вебінарах та для широкого кола вчителів. 
Наші вчителі чітко визначають головну стратегію педагогічної діяльності: спрямування ОП на формування духовного світу особистості, утвердження загальнолюдських цінностей, розкриття потенційних можливостей і здібностей учнів. В нашому закладі є вчителі- майстри, вчителі – професіонали, які володіють знаннями з педагогіки та психології, мають необхідні вміння для здійснення ефективного управління дитячим колективом. 
У 2017/2018 н.р. до ліцею було переведено вчителя початкових класів Рєзнік І.Г.. Ірина Геннадіївна  багато уваги приділяє самоосвіті, різнобічному розвитку мовлення учнів, їх мислення, формуванню навичок творчої самостійної роботи, прискореного свідомого читання. На уроці створює ігрову атмосферу, що   розвиває пізнавальний інтерес і активність учнів, знімає втому, дозволяє утримати увагу.
У встановлені чинним Положенням про атестацію  терміни,  здійснено усі організаційні заходи щодо її проведення. Чітко керувалась робота атестаційної комісії І рівня. Спільно  створено для кожного члена комісії належні умови для вивчення роботи педагогів, що атестувалися. Проведено 5 засідань атестаційної комісії.  
Слід відзначити, що завдяки наявності внутрішніх чітких критеріїв оцінки діяльності педагогічних працівників, атестація відзначається відкритістю і гласністю, сприяє поглибленню товариських відносин у педагогічному колективі, є потужним мотивом фахового й особистого зростання кожного педагога. 
За результатами цьогорічної атестації, яку було проведено на належному рівні: 
а) відповідає займаній посаді, відповідає раніше присвоєній кваліфікаційній категорії «спеціаліст другої категорії»:
- Ісіченко М.В., вчитель початкових класів;
б) відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»::
- Толкачова О.В., вчитель початкових класів.
в) відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії»:
- Мокра Н.М., вчитель початкових класів;
г) відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»:
- Горіна О.В., вчитель фізичної культури;
г) відповідає займаній посаді, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії»:
- Кіт Н.О., вчитель української мови та літератури.
Сучасні події в нашій країні зумовлюють актуальність організації національно – патріотичного виховання юного покоління. В закладі створено систему виховної роботи, яка охоплює весь процес навчання, інтегруючи уроки, позаурочне життя, різноманітну діяльність і спілкування за межами школи, вплив соціального, природного, предметно – естетичного середовища. Протягом року проводились уроки мужності, лінійки пам’яті, зустрічі з бійцями.
Учні закладу залучені до благодійної діяльності, яка грунтується на принципах законності, гуманності, рівності, є феноменом прояву співчуття до ближнього. Акцію «Допоможемо дітям» було проведено в січні 2018 року. Батькам шістьох хворих дітей було перераховано майже 3 тис. грн (2992 грн.), зібраних кожним класним колективом.
Ми презентуємо себе як громадсько – активна школи, базовими принципами якої є демократизація, партнерство, волонтерство. Цей напрямок відкриває широкі можливості залучення селян  єдиної громади до спільної діяльності на всіх рівнях: від управління до проведення спільних заходів. Налагодження партнерських відносин з усіма зацікавленими сторонами та волонтерський рух сприятиме покращенню життя і ліцею, і громади.
Відповідно, протягом року проводилася робота з дітьми пільгового контингенту. Було відвідано сім’ї, де виховуються ці діти, вивчено матеріально – побутові умови, складено відповідні акти. Діти з пільгового контингенту будуть залучатися до гурткової роботи, беруть участь у класних та загальношкільних заходах, спортивних змаганнях.
Формування ініціативної, здатної приймати нестандартні і відповідальні рішення особистості неможливе без широкого залучення учнів в управлінні шкільними справами через діяльність в органі учнівського самоврядування - шкільному об’єднанні «Знак», з модератором активу дитячої організації  Малютіною К.В. 
В закладі функціонує волонтерська група з пропаганди здорового способу життя, в якій працює практичний психолог.
 Кожен клас має свій актив на чолі із старостою, більшість учнів мають постійні чи тимчасові доручення. Для проведення загальношкільних заходів створюються творчі групи з числа Міністрів, старост та класних активів.
До компетенції ППР «Знак» відносяться питання щодо організації життєдіяльності учнівського колективу, регулювання різних ситуацій, створення різновікових творчих груп та трудових бригад.
Педагогічний колектив працює над проблемою розвитку творчих здібностей учнів і вчителів на рівні європейських стандартів, має великий досвід організації і проведення екскурсій пізнавально - розвивального характеру, участі в різнопланових проектах (економічних, екологічних, волонтерських) в межах міста, області, країни. Учні постійно відвідують театри, музеї, зоопарки, еко-парки, виробничі комплекси, знайомляться з історичними місцями та пам’ятками рідного краю. Такий вид робіт значно згуртовує весь шкільний загал, стимулює формування громадської, комунікативної, природознавчої та соціальної компетентностей.
Однією із першочергових щоденних  турбот залишається здоров’я учнівської молоді. Так, у процесі внутрішнього контролю за уроками та позакласними заходами зверталась увага на дотримання санітарно-гігієнічних
норм щодо організації освітнього процесу, щодо формування здорового способу життя, збереження і зміцнення фізичної, психічної, соціальної і духовної складових здоров'я. Ініційовано та знайдено активну підтримку педагогічного колективу, батьків, органів учнівського самоврядування щодо впровадження у освітній процес власних концепцій, а саме: збільшення рухової активності учнів під час уроків та в позаурочний час (години здоров'я, фізкультпаузи та фізкультхвилинки, ранкова зарядка), організація позакласних заходів щодо формування навичок здорового способу життя (години класних керівників, спортивні свята), оздоровчий напрямок роботи в таборі з денним перебуванням. 
Спільно з класними керівниками, учителями фізичної культури, медичною сестрою відповідно до чинної Інструкції наказом   проведено розподіл учнів на групи для занять на уроках фізкультури, затверджено списки учнів, віднесених до підготовчої та спеціальної груп. 
Команда Оскільського ліцею посіла І місце в змаганнях з шахів «Біла тура»; ІІІ місце в легкоатлетичниму чотириборстві в молодшій віковій групі; ІІ місце з футболу в залік спартакіади «Спорт протягом життя»  (керівник: Євченко М.О.). 
Упродовж навчального року відповідно до вимог чинного Положення організовано медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням школярів, здійснювався контроль за його дотриманням. Це значною мірою сприяло вивченню фізичних можливостей школярів, підвищенню якості та результативності уроків фізичної культури, контролю за фізичним розвитком окремих школярів. (Питання стану фізичного розвитку школярів та фізичного виховання  заслухано на засіданнях педагогічної ради).
Спільно із заступником з навчальної роботи Романкевичем С.Ю. вживались заходи щодо відповідності розкладу уроків педагогічним та санітарно-гігієнічним вимогам.    
Медичне обслуговування учнів та працівників здійснювалося АЗПСМ первинної медико – санітарної допомоги с. Оскіл, із якою укладено відпо-відний договір. 217 учнів своєчасно пройшли медичний огляд. Спільно з медичною сестрою Глуходід Н.М. проведено індивідуальні бесіди з батьками щодо своєчасного проходження медичного огляду їхніми дітьми та профілактичних щеплень. Питання стану медичного обслуговування, роботи з профілактики захворювань серед школярів та вихованців заслухано на педраді.
На постійному контролі тримається питання охорони праці та безпеки життєдіяльності учнів і працівників. Виконання їх повною мірою забезпечило дотримання правил техніки безпеки, виробничої санітарії, пожежної безпеки. Ведуться всі  журнали з БЖД.
Упродовж звітного періоду зареєстрованих травм, отриманих в побуті та під час освітнього процесу як з учнями, так і з працівниками не було.
Ногами людина повинна врости в землю своєї Батьківщини, а очі її нехай оглядають увесь світ.
Тому, позитивний  імідж нашого навчального закладу, який цілісно розкриває сенс його існування і є своєрідною заявою щодо значущості діяльності ліцею, закладу дошкільної освіти, філії зростає. Публікація про наш маленький заклад з великими перспективами «Мала батьківщина у серці», «Село – колиска нації» (за ініціативи вчителя української мови та літератури Садової О.О.) надруковано у міжнародному інформаційно – аналітичному бізнес – журналі. Це відмінний стартовий майданчик для втілення нових проектів, інвестиційних пропозицій та пошуку партнерів.
Із сайту Оскільського ліцею ви дізнаєтесь про важливість і силу колективної роботи та нові технології професійної орієнтації. Зануритесь в традиційні свята закладу. Дізнаєтесь про досягнення в навчанні та користь правового виховання. Попрямуєте з дітьми у світ цікавих екскурсій та тематичних днів без шкільної форми. Вшануєте пам’ять героїв країни та відчуєте тепло Дня Святого Валентина. До уваги батьків у вільному доступі основні установчі документи закладу.
Батьки ліцею постійно  беруть участь у вирішенні найважливіших питань щодо здобуття освіти учнями, створюючи сприятливе підґрунтя для ефективної співпраці педагогічного, учнівського та батьківського колективів.     
Ефективно вирішуються фінансово-господарські проблеми навчального закладу в органах місцевого самоврядування. До цієї роботи залучено сесію та виконком сільської ради, членів ради закладу, підприємства та організації. У минулому навчальному році заклад отримав благодійну батьківську допомогу.
Детальний контроль за використанням коштів забезпечувався членами ревізійної комісії, звітування про це відбудеться  на загальношкільних батьківських зборах.
Матеріальну базу опорної школи  було поповнено завдяки встановленню трьох нових кабінетів, футбольного майданчика зі штучним покриттям.  Маємо надію на сучасний комплекс вуличних тренажерів.
Відповідно до плану роботи проводились тематичні загальношкільні батьківські збори (явка на останні становить 82 особи, 42% від загальної кількості батьків), на яких поряд з іншими питаннями роз'яснювали батькам обов'язки та відповідальність за розвиток дітей та здобуття ними повної загальної середньої освіти, важливість трудового виховання в умовах сільської школи, зверталася увага на попередження дитячого травматизму, дитячої бездоглядності, на правильне харчування дітей, дотримання санітарно-гігієнічних норм проживання, про організацію роботи табору з денним перебуванням тощо.
За звітний період на роботу закладу не  надійшло скарг. Зареєстровано 24 звернення громадян.
Ужито низку практичних заходів з підготовки закладу до роботи в осінньо-зимовий період. Результатом їх виконання стало дотримання теплового режиму у всіх навчальних приміщеннях. Упродовж року забезпечено чіткий контроль за споживанням паливно-енергетичних ресурсів. 
Переді мною стояло завдання прозвітувати про вклад у розвиток закладу, розкрити, який вплив на нього мали прийняті управлінські рішення.
Тому, на найближчу перспективу основними векторами своєї діяльності вважаю роботу з подальшої реалізації пріоритетних напрямів розвитку закладу.
Пріоритетними напрямками роботи у 2018/2019 навчальному році є:
• робота з обдарованими дітьми, дітьми, які потребують посиленої уваги та з особливими потребами; 
• підготовка випускних класів до ЗНО;
• удосконалення системи оцінювання;
• інформатизація освітнього процесу, впровадження мультимедійних та комп'ютерних технологій;
• впровадження проектних технологій;  
• упровадження допрофільної підготовки школярів та вдосконалення профільного навчання;
• підвищення професійного та методичного рівня педагогів.
Пріоритети ВИХОВАННЯ
1. Розвивати та підтримувати внутрішню свободу особистості учня;
2. Продовжити розвиток здібних, обдарованих дітей;
3. Розвивати моральні та духовні цінності учня;
4. Формувати потреби особистості до правової культури, виховувати повагу до законів і норм співжиття в суспільстві;
5. Пропагувати здоровий спосіб життя як невід'ємний елемент загальної культури особистості учня;
6. Активізувати співпрацю педагогічного колективу закладу з органами учнівського самоврядування, батьківською громадськістю, запобігати фізичному і психічному насильству, випадкам недбалого і жорстокого поводження з дітьми, втягнення неповнолітніх у злочинну діяльність, залучення їх до вживання алкоголю, наркотичних засобів, психотропних речовин, бродяжництва та жебрацтва;
7. Налагодити та розширити співпрацю з представником навчальних закладів інших областей України, інших країн через створення у закладі Євроклубу. 
Важлива не кількість знань, а їх якість. Можна знати багато чого, не знаючи найважливішого.
Тому зараз прикладається багато зусиль для розвитку якості освіти та вишукуються засоби її вдосконалення, адже якісна шкільна освіта забезпечує кожну дитину найкращими стартовими умовами для того, щоб у майбутньому вона стала успішною, щоб робила те, у що вірить, і вірила в те, що робить.
Дякую за увагу!

Категорія: Мої файли | Додав: chervony_oskil
Переглядів: 22 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Вхід на сайт
Пошук
Друзі сайту
  • Відділ освіти Ізюмської райдержадміністрації
  • РМО вчителів інформатики
  • Студенокський НВК
  • Капитолівський НВК
  • Бугаївський НВК

  •      МОНУ           ДНіО            ХАНО           Ізюмська РДА           Відділ освіти Ізюмської РДА           РМО вчителів інформатики           ХРЦОЯО     

    Комунальний заклад "Опорна школа "Оскільський ліцей Оскільської сільської ради Ізюмського району Харківської області""©2018